הוכרזו: Samsung Gear IconX – אוזניות כושר ללא חוטים כלל

אוזניות Samsung Gear IconX אוזניות Samsung Gear IconX

סמסונג הכריזה על Gear IconX – מוצר חדש בקטגוריית האוזניות של החברה המיועד עבור הספורטאים שבינינו. האוזניות מציעות, לראשונה עבור סמסונג, מבנה נטול חוטים לחלוטין, כך שלא יהיה צורך לחבר אותן פיזית למכשיר הסמארטפון וגם לא בין אוזניה אחת לשניה – הכל עובד באופן אלחוטי.

אוזניות Samsung Gear IconX
אוזניות Samsung Gear IconX

בעוד ה-Gear IconX הינן אוזניות במהותן, בסמסונג שמים דגש במוצר זה דווקא על יכולות המעקב אחר פעילות גופנית המתאפשרות דרכן. תוכלו למדוד את הדופק בזמן האימון, לעקוב אחר מספר הצעדים והמהירות בה רצתם, למדוד מרחקים בזמן תנועה ולחשב כמה קלוריות שרפתם.

לא מדובר באוזניות האלחוטיות המלאות שראינו בשוק, כאשר מוצרים מבית חברות פרטיות קטנות יותר כמו ה-Dash של חברת Bragi זכו להיחשף עוד לפני כשנתיים. במקרה של ה-Dash התגלו בעיות רבות בתקשורת בין האוזניות למכשיר הסמארטפון, אלו עדיין לא נפתרו לחלוטין, כך שעל סמסונג חובת ההוכחה כי הדבר לא יהווה עוד בעיה במוצר החדש.

פעולתן של אוזניות ה-Gear IconX מתבצעת דרך משטח מגע קטן הממוקם על חלקן החיצוני, זאת בדומה לאוזניות אחרות הקיימות בתחום זה. תוכלו לווסת את הווליום ולקפוץ בין שירים באמצעות מחוות. זמן הסוללה באוזניות אינו ארוך וסוללת ה-47mAh (בכל אוזניה) תספק עד כשעתיים של האזנה למוסיקה בהזרמה מהסמארטפון, אולם אפשרות אחסון השירים באופן מקומי על גבי זיכרון בנפח 4GB תאפשר זמני סוללה ארוכים יותר באופן משמעותי. בנוסף, מצרפת סמסונג לאוזניות קופסה המשמשת כמטען, זו תספק קיבולת הטענה של 315mAh.

מפרט טכני

באוזניות ה-Gear IconX משלבת סמסונג מפרט הכולל זיכרון 4GB לאחסון של עד כ-1,000 שירים, תמיכה בקישוריות בלוטות’ 4.1, חיישנים למעקב אחר פעילות ספורטיבית ומיקרופון (בכל אוזניה). כמו כן, יתמכו האוזניות בהשמעת מוסיקה דרך נגן ייעודי המותקן עליהן, יהיו עמידות בפני השפרצות ויכללו מדריך קולי ב-15 שפות.

מידותיהן של האוזניות הינן: רוחב – 18.9 מ”מ, עומק – 26 מ”מ ומשקל כל אוזניה עומד על 6.3 גרם. האוזניות תומכות במכשירי סמארטפון מבוססי אנדרואיד בלבד בשלב זה, החל מגרסת KitKat 4.4, ודורשות כי למכשיר יהיה נפח זיכרון עבודה מינימלי של 1.5GB.

אוזניות Samsung Gear IconX
אוזניות Samsung Gear IconX

את ה-Samsung Gear IconX ניתן יהיה למצוא בצבעים שחור, כחול ולבן החל מהרבעון השלישי של 2016 ומחירן יעמוד על 200 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים