מנכ”ל OnePlus: עיצבנו שעון חכם, אך החלטנו לגנוז אותו

לוגו OnePlus

אם ציפיתם וקיוויתם שוואן פלוס תבצע את אותה מהפכה שביצעה בעולם הסמארטפונים גם בעולם המחשוב הלביש והשעונים החכמים – היכונו לאכזבה. מוקדם יותר החודש ציין מנכ”ל OnePlus ואחד ממייסדיה, פיט לאו, כי בחברה עיצבו ותכננו להשיק שעון חכם – אך לבסוף הוחלט לגנוז את הפרוייקט ולבטל את העבודה עליו.

את הדברים ציין לאו במסגרת ראיון למגזין הוול-סטריט ג’ורנל, שפורסם ב-3 ביוני, יום שישי, ובו שוחח, בין היתר, על הקשיים שבהישרדות בשוק הסמארטפונים הרווי, ועל הצורך של החברה להשאר ממוקדת וחדה. לדבריו, ליצרניות בשוק הסמארטפונים הסיני “אין שורה תחתונה כלל”, רמז לכך שמלחמת המחירים בשוק זה נמצאת בעיצומה. לאו אף הוסיף פתגם סיני לפיו כל יצרנית סמארטפונים סינית “מתחרה על מנת לראות מי תוכל להוריד את מכנסיה ראשונה” ואף הוסיף והדגיש כי “זהו שוק אכזרי ביותר“.

מדברי מנכ”ל OnePlus, פיט לאו, למגזין הוול-סטריט ג’ורנל:

השלמנו את שלב העיצוב (עבור השעון החכם), אבל למרות זאת החלטנו לגנוז אותו. אנו חייבים להשאר ממוקדים.

מלבד הדברים הללו, לא הרחיב לאו בנושא השעון החכם בייצור וואן-פלוס, כך שאנו לא צפויים לראות את החברה מכריזה על שעון או צמיד חכמים, לפחות לא בתקופה הקרובה. בינתיים, מתכוננת היצרנית להשקתו הצפויה של מכשיר הדגל הבא מבית ייצורה ו”ה-Flagship Killer” שלה ל-2016-17, הוא כמובן OnePlus 3, שייחשף באופן רשמי במהלך אירוע הכרזה שיתרחש ב-14 ביוני, יום שלישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים