טאבלט ה-Galaxy Tab S3 נחשף לראשונה בתמונות מודלפות

Galaxy Tab S3 האם זה ה-Galaxy Tab S3? (מקור תמונה: Evleaks / Twitter)

סדרת הטאבלטים הדקיקה של סמסונג, Galaxy Tab S, עשויה לקבל בקרוב שדרוג, כאשר מדליף המובייל אוון בלאס (evleaks) חושף דרך חשבונו בטוויטר מספר תמונות של טאבלט חדש מבית החברה. בלאס לא מציין מפורשות כי מדובר ב-Galaxy Tab S3, אולם רומז לכך תוך ציון כי מדובר בטיפ אנונימי שקיבל.

ה-Galaxy Tab S2 נחשף ביולי 2015 כטאבלט הדק ביותר בעולם. הוא הגיע עם גזרה דקיקה בעובי של 5.4 מ”מ בלבד והציג שני דגמים, האחד בעל מסך בגודל 9.7 אינץ’ והשני עם מסך בגודל 8 אינץ’. הטאבלטים החדשים בסדרה צפויים גם הם להגיע בשני גדלים, כך על-פי ההדלפה האחרונה בנושא מחודש פברואר, שחשפה את מפרטם הטכני דרך פלטפורמות מבחני הביצועים GFXBench ו-Geekbench.

על פי הפרטים שנחשפו עד כה אודות הטאבלטים בסדרת Galaxy Tab S3, נזכה לראות את גרסת ה-9.7 אינץ’ מגיעה עם תצוגה ברזולוציה של 1536×2048, מעבד מתומן ליבות המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 652 מבית קוואלקום, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון בגודל 32 גיגה-בייט וזוג מצלמות 8 מגה-פיקסל ו-2 מגה-פיקסל עבור החיישן הראשי והמשני, בהתאמה. גרסת ה-8 אינץ’ של הטאבלט צפויה לכלול תצוגה ברזולוציית 1536×2048 גם כן, כאשר יתר המפרט גם הוא צפוי להיות דומה לזה של הדגם הגדול יותר, פרט לסוללה, אשר תגיע בקיבולת של 4,000mAh.

בשלב זה לא ידוע מתי מתכננת סמסונג להכריז באופן רשמי על זוג הטאבלטים, אך בהתחשב בכך שהדגמים הקיימים בסדרה (Galaxy Tab S2) נחשפו ביולי של השנה שעברה, ניתן להניח כי ההכרזה תתבצע בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים