דיווח: סמסונג מתכננת להשיק שני סמארטפונים עם מסך גמיש בתחילת 2017

סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

הדיווחים אודות פרוייקט הסמארטפון המתקפל של סמסונג, Project Valley, לא פוסקים וכעת מצטרף לחגיגה מכשיר נוסף, כאשר דיווח חדש של אתר בלומברג מוסר: סמסונג מתכננת להכריז במהלך 2017 על שני דגמי סמארטפון שונים בעלי מסך גמיש הניתן לכיפוף.

על פי המגזין, שמקבל את המידע מ”אנשים המכירים את הנושא המדובר” וביקשו שלא להזדהות, אחד מן המכשירים אותו מתכננת סמסונג להשיק בשנה הבאה יהיה ניתן לקיפול באופן מלא, זאת בדיוק כפי שמעידים דיווחים, שמועות ופטנטים של החברה בנושא זה כבר למעלה משנה. בעת שהמכשיר יהיה מקופל, גודלו יעמוד על 5 אינץ’ והוא יתפקד כסמארטפון, אך כאשר יפתח לחלוטין יעמוד זה על 8 אינץ’ ויאפשר לבצע בו שימוש כטאבלט לכל דבר.

הצצה לאחור

בכל הנוגע לסמארטפון הגמיש השני, נראה כי זה לא יתקפל באופן מלא בדומה לראשון, אך יממש את טכנולוגיית המסכים הגמישים בצורה שונה מהותית מזו המוכרת לנו מסדרת Galaxy Edge מבית החברה. ההכרזה על אחד או שניים מן המכשירים הללו עשויה להתרחש, לטענת הדיווח, כבר במהלך תערוכת הסלולר השנתית בברצלונה, MWC 2017, שתחול בין התאריכים 27 לפברואר ל-2 במרץ בשנה הבאה.

דיווחים קודמים בנושא זה טוענים כי המכשיר המתקפל יכנס לסדרת סמארטפונים בשם Samsung Galaxy X. יחד עימו אנו מעריכים כי גם הסמארטפון הגמיש השני ישולב כחלק מסדרת מכשירים זו. בשלב הנוכחי לא ידועים פרטים נוספים אודות מפרטם הטכני או יכולותיהם של השניים, כך שנאלץ להתאזר סבלנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים