חברת וויקס חושפת את Wix ADI – שירות בינה מלאכותית שיבנה עבורכם אתר מאפס

קרדיט: יח”צ Wix

לאחרונה סיפרנו לכם על עוזרת אישית מבוססת בינה מלאכותית בשם Vi שתסייע לכם לעמוד ביעדים הספורטיביים שלכם, וכעת אנחנו שמחים לבשר לכם כי ישנה בינה מלאכותית שאף תעזור לכם להקים אתר אינטרנט מאפס. מי שאחראי על השירות החדש והמתקדם היא חברת וויקס הישראלית שחשפה את Wix ADI (ר”ת Artificial Design Intelligence) שעתידה להפוך את תהליך הקמת האתר להרבה יותר קל.

את וויקס כבר אין עוד צורך להציג, החברה הישראלית הפכה לשם דבר בתחום בניית האתרים וסייעה לרבים להקים אתרים ללא ידע מוקדם בתכנות. במהלך השנים הללו למדה החברה להכיר היטב את משתמשיה והצליחה לאסוף תובנות רבות על אלמנטים שונים בתהליך בניית האתר. כעת החברה רותמת את כל המידע שצברה ומנגישה אותו לציבור בדמות עוזרת אישית המבוססת בינה מלאכותית שתוכל לסייע ללקוחותיה לבנות אתרים שמותאמים אליהם בצורה מהירה יותר.

אז איך ADI עובדת? בתחילת התהליך, המשתמש יתבקש לענות על מספר שאלות בסיסיות שקשורות לאופי האתר ולתחום העיסוק שלו. לאחר השלמת חלק זה, תוכל ADI להציע לבעל האתר תבנית שתתאים לדרישותיו ולצרכיו בהסתמך על המידע שהזין קודם לכן. ADI תדע להבין ולזהות באיזה עסק מדובר ותבחר את התבנית העדיפה ביותר עבורו, תזהה את המיקום הגאוגרפי ותציע תוספות רלוונטיות ועוד. וויקס מדגישה כי בעת שימוש ב-ADI לא יווצרו כפילויות וכל אתר יהיה בעל מראה שונה – מראה הנוצר משילוב של קשת רחבה של אלמנטים היוצרים יחדיו מיליארדי קומבינציות.

ADI תספק למשתמש את התבנית הבסיסית והוא כמובן יוכל לשנות את העיצוב או כל אלמנט אחר באתר כאוות נפשו. יתרה מכך, העזרה של ADI לא תסתיים רק בשלב ההקמה והעיצוב הראשוני של האתר, אלא היא תוכל לסייע גם בהמשך הדרך, כאשר צרכים חדשים יתווספו לדרישותיו של הלקוח. ADI תוכל להקים עבור הלקוח חנות ייעודית למכירת מוצרים, בלוג אישי או מקצועי ועוד.

אבישי אברהמי מנכ”ל ושותף-מייסד של Wix:

Wix ADI היא הפלטפורמה הטכנולוגית הראשונה בעולם המשלבת בין עיצוב אתרים ויצירת תוכן לבין אינטליגנציה מלאכותית, ובכך מאפשרת ליצור אתרי אינטרנט תוך דקות. יצירה והשלמה של אתר אינטרנט מקצועי ויפה הוא הצעד הראשון ביצירת נוכחות אינטרנטית, ואפילו ש-Wix הפכה את התהליך לפשוט, עדיין קיימים אתגרים. עם Wix ADI, אנחנו פותרים את האתגרים האלה ומאפשרים לעסקים ליצור נוכחות אינטרנטית באמצעות אתר פונקציונלי שנראה יפייפה וזאת, בקלות ובמהירות גדולה מתמיד. חדשנות טכנולוגית עומדת בבסיס היכולות של Wix ובמשך כעשור, עסקים קטנים הסתמכו על Wix לא רק כדי לבנות אתרי אינטרנט אלא גם לצורכי ניהול וצמיחה של העסק שלהם אונליין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים