צפו בסופרגירל, גרוד הגורילה, אקווה-מן ובאטמן נגד סופרמן בטריילר המשחקיות של Injustice 2

תערוכת המשחקים E3 2016 צפויה לפתוח את דלתותיה ביום שלישי, ה-14 ביוני, כאשר כבר הלילה (א’) צפויות חברות שונות מעולם הגיימינג לערוך אירועי הכרזה שונים בשידור חי היישר מהתערוכה בלוס אנג’לס. עוד לפני שתיפתח התערוכה, אנו נחשפים לטריילר משחקיות של Injustice 2, עליו הכריזה וונר ברדרס ביום רביעי האחרון.

Injustice 2 מהווה המשך למשחק מ-2013 בשם Injustice: Gods Among US שפותח על-ידי NetherRealm Studios, המפתחת גם את הכותר החדש. מדובר במשחק מכות שהשראתו נשאבה ממשחקי מורטל קומבט, ומציג את דמויותיהם של כמה מגיבורי העל בעולם הקומיקס של DC.

בטריילר המשחקיות ניתן לראות כמה דמויות חדשות המצטרפות ל-Injustice 2, בהן סופרגירל והגורילה גרוד (Grodd). דמויות נוספות המופיעות בטריילר הינן אקווה-מן, שנצפה כשהוא זורק כריש על גרוד, וניתן לראות בו עוד לא מעט אקשן כאשר באטמן זורק את סופרמן על הליקופטר וסופרגירל נהדפת לתוך רכבת נעה. את Injustice 2 אנו צפויים לראות בחנויות רק בשנה הבאה, והמשחק יהיה זמין עבור קונסולות ה-Xbox One וה-Playstation 4. מידע בנוגע לגרסת מחשב ה-PC של המשחק טרם נחשף בשלב זה.

למידע נוסף מתערוכת המשחקים E3 גשו לעמוד הייעודי שלנו לתערוכה, בו תמצאו את כל העדכונים החדשים – E3 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים