Torment: Tides of Numenera נדחה ל-2017; המשחק יזכה להוצאה פיזית

רגע לפני תערוכת E3 הכריזה inXile Entertainment, המפתחת את משחק התפקידים המצופה Torment: Tides of Numenera, כי הכותר נדחה לשנה הבאה.

Torment: Tides of Numenera הוא המשכו הרוחני של משחק התפקידים המוערך Planescape: Torment, אשר שם דגש משמעותי על סיפור וחוויית השחקן, ונחשב בעיני גיימרים רבים ומבקרים ליצירת מופת בז’אנר. משחק ההמשך, שפיתוחו החל בקמפיין מימון המונים מוצלח ב-Kickstarter לפני כשלוש שנים, נדחה כבר פעם אחת בעבר. כעת מדווח כי המשחק נדחה שוב ולא יגיע לפני הרבעון הראשון של השנה הבאה, כלומר עלינו לצפות לו בין חודש ינואר לחודש מרץ, 2017.

לפי מפתחי המשחק, Tides of Numenera נדחה על מנת להשלים תהליך לוקליזציה (תרגום) של המשחק למגוון שפות. “אנו יודעים שזה מתסכל לחכות עוד קצת“, נמסר מהחברה, “אך הגענו כבר כל כך רחוק. ההחלטות הללו אינן קלות, אך מהיום הראשון המטרה שלנו היתה ליצור את יצירת המופת שמגיעה לכם“. כשמדובר במשחק הנושא את השם Torment, זה בהחלט מה שהמעריצים מצפים לקבל.

המשחק יהיה הראשון שיופץ על ידי חברת Techland, מפתחת משחקים (Dying Light) שפתחה חטיבת הפצה במקביל לפיתוח משחקים. החברה אישרה כי Tides of Numenera יקבל הפצה גם על גבי מדיה פיזית, עם תוספות ועזרים שיעזרו לשחקנים “להיכנס לעולם המשחק“, לדברי Techland. היות ומדובר במשחק תפקידים בסגנון CRPG המוכר למחשב האישי, לא מן הנמנע שמארז פיזי של המשחק יכיל מדריך עב-כרס, מפות ותוספות אחרות, כפי שהיה נהוג בימי הזוהר של הז’אנר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים