לחובבי אתגרים בלבד: Dishonored 2 ייאפשר לשחק כאדם רגיל ללא כוחות

Dishonored 2, משחק ההמשחק המצופה של כותר ההתגנבות וההתנקשות Dishonored, יציע לשחקנים אפשרות לעבור את המשחק כולו ללא שימוש בכוחות מיוחדים, עליהם נשענים משחקי הסדרה באופן מהותי. כך עולה מפרטים חדשים שנחשפו על המשחק בזמן תצוגה בתערוכת E3, המקיימת בימים אלה בלוס אנג’לס.

ב-Dishonored 2, לצד קורבו אטאנו (Corvo Attano) מהמשחקים הקודמים, נוכל לשחק גם עם אמילי קאלדווין (Emily Kaldwin). אמילי הקיסרית היתה אך ילדה במשחקים הקודמים, ועתה גדלה להיות מתנקשת בפני עצמה. כוחותיהם של שני אלו מגיעים מיישות כאוטית בשם “הזר” (The Outsider), אשר נותן לגיבורים כוחות כמו התעתקות (דילוג מיידי ממקום למקום), שליטה בזמן ובגורמים אחרים בסביבה. אלא שב-Dishonored 2, נוכל לסרב לקבל כוחות אלו.

אם נבחר לשחק בתור אמילי, היא תפגוש את “הזר”, ובפניה תעמוד האפשרות לקבל את מתנתו ואת הכוחות המיוחדים אותם הוא מציע – או לסרב לו. ההחלטה תשפיע על המשחק כולו באופן ניכר, ולמעשה תאפשר לגיימרים לחוות משחק שונה לחלוטין. ללא הכוחות, המשחק מאתגר הרבה יותר, ויצריך מאיתנו למצוא פתרונות הרבה יותר מציאותיים לכל סיטואציה.

סגנון המשחק המיוחד הזה ייקרא “בשר ופלדה” (Flesh and Steel). למעשה, אתגר דומה הוצג לגיימרים גם במשחק הקודם תחת ההישג “Mostly Flesh and Steel”, אותו ניתן היה להשיג אם במהלך המשחק כולו השחקן לא שידרג או השתמש באף כוח שבמרכולתו, מעבר ל-Blink (התעתקות). כעת, נראה כי ההישג המאתגר הופך למעין מצב משחק בפני עצמו, לגיימרים המסורים ביותר המוכנים להיעתר לאתגר.

Dishonored 2 צפוי להגיע ב-11 לנובמבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים