בקרוב: באטמן צולל למציאות מדומה במשחק Batman: Arkham VR

באטמן ארקהם ב-VR באטמן ארקהם ב-VR (קרדיט: סוני)

חברת רוקסטדי (Rocksteady) המפתחת את סדרת משחקי Arkham של באטמן, הכריזה על משחק חדש ל-PlayStation VR שייקרא, בפשטות, Batman: Arkham VR.

המשחק יתמקד בתכונותיו של באטמן כבלש מעולה, ולאו דווקא בסצנות אקשן. למעשה, Arkham VR יתרכז בתעלומת הרצח של בן בריתו של באטמן, Nightwing, הידוע גם בשמו דיק גרייסון (Dick Grayson). באטמן מגיע לזירת הרצח, ועליו להשתמש בגאדג’טים המיוחדים שלו ובכוח מחשבתו על מנת לפתור את התעלומה. המשחק מתוכנן להמשך כ-60 דקות, כלומר כאורכו של סרט מסתורין קצר.

המשחק יכניס את השחקנים ליקום של האביר האפל וייתן להם לחוות את גות’הם מעיניו [של באטמן]“, נמסר מרוקסטדי. “הסיפור יציג תעלומה חדשה בסדרת Arkham. מי שייכנס לעולם הזה חייב לחשוב כמו באטמן עצמו ולנצל את הכלים המיוחדים שלו, כדי לחשוף מזימה המאיימת על חבריו הקרובים ביותר של באטמן“.

מדיווחים של נסיינים שזכו לדגום את המשחק בתערוכת E3, נמסר כי המשחק ממש מאפשר להסתובב באחוזתו של ברוס וויין. בלחיצה על אחד מקלידי הפסנתר, ברוס עובר למאורת העטלף הסודית, לפני שהוא יוצא לחקור את זירת הפשע. התנועה במשחק, נכון לשלב זה, אינה חופשית כמו במשחקי Arkham הקודמים אלא מוגדרת מראש למיקומים אליהם יכול השחקן לנוע. מבט השחקן, כמובן, חופשי לחלוטין.

Arkham VR יתרחש באותו עולם בו מתקיימים טרילוגיית משחקי Arkham המעוטרים, שגם אותם פיתחה רוקסטדי. עדיין לא ידוע מה הקשר בין המשחקים, אולם Nightwing עודנו היה בין החיים בסוף הטרילוגיה הענפה, לכן סביר להניח ש-Arkham VR יתרחש אחריהם מבחינה כרונולוגית.

המשחק צפוי לצאת ב-13 לאוקטובר, במקביל להגעתם של משקפי המציאות המדומה החדשים ל-PlayStation 4, ה-PS VR. כלומר, Batman: Arkham VR יהיה משחק השקה עבור משקפי המציאות המדומה של סוני.

לעדכונים נוספים מתערוכת E3, עקבו אחרינו בפייסבוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים