שעון ה-Samsung Gear S3 מפותח בסמסונג תחת פרוייקט Solis, יריץ Tizen

Samsung Gear S2 Classic Samsung Gear S2 Classic (צילום: גאדג’טי)

בחודש ספטמבר של השנה שעברה, כחלק מתערוכת IFA 2015, לקחה לעצמה סמסונג את הבמה וחשפה לראשונה את השעון החכם בעל המסך העגול הראשון איי פעם מבית ייצורה, הוא כמובן ה-Samsung Gear S2. כעת, פחות משנה לאחר מכן, נחשפים הפרטים ראשונים אודות ממשיך דרכו של השעון המרשים שעשוי להגיע לשוק מאוחר יותר השנה.

את המידע מספקים מקורותיו הבלעדיים של אתר הטכנולוגיה Sam Mobile, שמציינים כי בין כותלי החברה מתייחסים עובדי סמסונג לשעון, שצפוי להיקרא בסופו של דבר בשם המסחרי Samsung Gear S3, בשם הקוד סוליס (Solis). כשיהפוך לרשמי, יופץ השעון לשווקים השונים בדגמים הבאים: SM-R760, SM-R765, SM-R770, SM-R765V ו-SM-R765S.  בדומה לקודמו, נמסר כי גם ה-Gear S3 ירוץ על גבי מערכת ההפעלה טייזן (Tizen), שתגיע עם ממשק משופר ומשודרג.

בכל הנוגע למפרטו הטכני ולשינויים שיביא עימו לא ידועים פרטים רבים, אם כי השעון כנראה ישלב זיכרון RAM בנפח גבוה יותר, שבב עיבוד עצמתי יותר ועוד. ה-Gear S2, נזכיר, הגיע למשתמשיו עם צג מסוג Super AMOLED בגודל 1.2 אינץ’ וברזולוציית 360X360, כאשר מסביבו מסגרת הניתנת לסיבוב לצורך שליטה בו. עוד הציע מפרט השעון מעבד כפול ליבה בתדר 1.0GHz, רכיב אחסון פנימי בסך 4 גיגה-בייט, זיכרון בנפח 512MB RAM, סוללה בקיבולת 250mAh, מד דופק, ג’יירוסקופ, ברומטר ועוד.

ומה אתם מצפים לראות בדור השעונים החכמים הבא מבית סמסונג? שתפו אותנו בתגובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים