הגדול ביותר, המהיר ביותר: SanDisk מכריזה על כרטיסי microSD בנפח 256 גיגה-בייט

כרטיס זיכרון Sandisk Extreme 256B הכרטיס המתחרה מבית SanDisk

יצרנית אמצעי האחסון SanDisk, הנמצאת בבעלותה של חברת ווסטרן דיגיטל, מצטרפת לסמסונג ומכריזה על זוג כרטיסי microSD בנפח 256 גיגה-בייט, המשתייכים לסדרות SanDisk Extreme ו-SanDisk Ultra.

זוג הכרטיסים החדשים מגיעים באיחור אופנתי, זאת כיוון שסמסונג הכריזה על כרטיס ה-EVO Plus בנפח זהה עוד בחודש מאי. עם זאת, SanDisk עדיין שומרת על ייחודיותה כיוון שכרטיס ה-Extreme קוטף את תואר המהיר ביותר בנפח זה. מהירות הקריאה של דגם ה-Ultra עומדת על 95 מגה-בייט לשנייה (בדומה לכרטיס של סמסונג), בעוד שמהירות הכתיבה של דגם ה-Extreme עומדת על לא פחות מ-100 מגה-בייט לשנייה.

כרטיס ה-Extreme תוכנן עבור מצלמות קטנות ומקצועיות הדורשות אחסון של סרטונים רבים ברזולוציה גבוהה (Ultra HD). כרטיס ה-Ultra תוכנן בעבור מכשירי אנדרואיד, והוא יאפשר לאנשים בעלי ספריות סרטים ומוזיקה גדולות במיוחד להנות מכל תכניהן בכל מקום אליו ילכו.

Sandisk-Ultra-256GB
כרטיס זיכרון Sandisk Ultra 256GB (קרדיט: SanDisk)

לטענת החברה, הכרטיסים מסוגלים להכיל עד 24 שעות רצופות של סרטונים ברזולוציית Full HD ועד 14 שעות של סרטונים ברזולוציית 4K. בדומה לשאר כרטיסי הזיכרון מבית החברה, גם הכרטיסים החדשים מציעים עמידות גבוהה כנגד מגוון פגעי הטבע והאדם – עמידות למים, עמידות לטמפרטורות קיצוניות, עמידות לחבטות, ואפילו עמידות לקרני רנטגן.

בדומה לכל טכנולוגיה פורצת דרך אחרת, הכרטיסים החדשים לא מקלים על הכיס – עלות גרסת ה-Ultra עומדת על 150 דולרים בעוד שגרסת ה-Extreme תאלץ אתכם להיפרד מ-200 דולרים. גרסת ה-Ultra תושק ברחבי העולם בחודש אוגוסט, בעוד שגרסת ה-Extreme תראה אור ברבעון הרביעי של השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים