שינויים בצמרת חטיבת המובייל של LG עקב מכירות מאכזבות למכשיר הדגל LG G5

LG G5 (צילום: גאדג'טי) LG G5 (צילום: גאדג’טי)

בחודש אפריל האחרון, לאחר חרושת שמועות מרקיעת שחקים וציפייה רבה, חשפה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום-קוריאנית LG את סמארטפון הדגל החזק והמתקדם ביותר מבית ייצורה, LG G5. זה, שמגיע עם מפרט טכני מן השורה הראשונה ומגוון פיצ’רים באמצעותם ניסתה החברה להבדיל אותו משאר מכשירי הדגל הזמינים, כבר זמין לרכישה ברחבי העולם מזה כשלושה חודשים וכעת, מודה LG כי מכירותיו אינן משגשגות ומתקדמות כפי שציפתה.

הצצה לאחור

את הדברים הללו מביא אלינו מגזין The Korea Times בידיעה חדשה שפורסמה לפני מספר ימים, ובה נכתב כי LG הודיעה על מספר שינויים בצמרת חטיבת המובייל שלה (LG Mobile), כאשר מספר מבכיריה הוחלפו ועזבו את תפקידם. לטענת הדיווח, שינויים אלו מונעים מכך שמכשיר הדגל הצעיר לא הצליח להגביר את מכירות הסמארטפונים של החברה. עוד נמסר בדיווח כי היצרנית מקווה שהרענון שביצעה בחטיבת המובייל ישפר את מצב המכירות הנוכחי ויעניק לה תנופה.

עם ה-LG G5 ניסתה היצרנית להבדיל עצמה משאר מכשירי הדגל של יצרניות המובייל השונות תוך שימוש במבנה מודולרי ייחודי השומר על סוללת המכשיר נשלפת, יחד עם השקתה של סדרת אביזרים בשם “החברים של G5”. עם זאת, נראה כי זו לא הצליחה להתנער מהצל שהטילו עליה מכשירי הדגל מבית יריבתה מהמולדת, סמסונג, הם כמובן ה-Galaxy S7 ו-S7 Edge. אם לא די בכך, צפויה סמסונג לחשוף בקרוב גם את פאבלט ה-Galaxy Note 7, שעשוי גם הוא לקשות על מכירות מכשירי LG להתרומם.

ובינתיים מצידה של LG, טרם ברור מתי בדיוק היא תבחר לחשוף את ספינת הדגל הבאה בייצורה, שככל הנראה תגיע כממשיכת דרכו של סמארטפון הפרימיום LG V10 מן השנה שעברה, אך הדבר צפוי להתרחש כבר במהלך החודשים הקרובים. בדוחותיה האחרונים הציגה החברה ירידה של כ-12% בכמות היחידות שנשלחו במהלך הרבעון הראשון של 2016 לעומת הרבעון המקביל אשתקד, כאשר גם ההכנסות ספגו ירידה תואמת של כ-15% משנה לשנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים