ותודה ל-Galaxy S7 Edge: סמסונג רושמת את הרווח הגבוה ביותר מזה שנתיים

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי) Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

עכשיו זה כבר רשמי: דגם ה-Galaxy S7 של סמסונג מצליח הרבה מעבר למה שכולם שיערו, כולל בחברה עצמה. סמסונג פרסמה היום תחזית קצרה לתוצאות הרבעון השני של השנה, תחזית אופטימית במיוחד.

סמסונג מצפה לרווח תפעולי של 8.1 טריליון וון שהם 7 מיליארד דולר ברבעון השני, זינוק של 17.4% לעומת שנה שעברה. ההכנסות צפויות לעמוד על 50 טריליון וון שהם 43 מיליארד דולר, עלייה של 3% משנה שעברה. אם הנתונים יתבררו כנתוני אמת, יהיה זה הרווח התפעולי הגבוה ביותר מאז תחילת 2014.

כרגיל, סמסונג לא מספקת עוד נתונים למעט ההכנסות והרווח התפעולי, אבל רויטרס מדווחת שחטיבת המובייל היא זו שהובילה את החברה לשינוי הגדול עם גידול של 54% בהכנסות לעומת שנה שעברה. למרות תחרות קשה מול אפל והדגמים הסיניים הזולים, הצליחו דגמי ה-S7 לצבור אהדה בקהל והמכשירים נמכרו היטב במחצית הראשונה של 2016.

לפי אחד הדיווחים סמסונג מכרה 15 מיליון יחידות S7 ו-S7 Edge בחודשים אפריל-יוני, כשאף יתכן שרובם היו מהדגם היקר יותר, ה-Edge (כל זאת כששאר סדרות המכשירים רשמו יציבות במכירות). ההערכות הן שבמחצית השנייה של השנה, המכירות יתחילו לדשדש ואף לרדת (אולי גם תחת לחץ השקת האיפון הבא) אך יש אנליסטים שצופים כי חטיבות ייצור השבבים והמסכים יקזזו את הירידה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים