טריילר ראשון לעונה 2 של Ash vs. Evil Dead

אש נגד צבא המתים באדיבות Starz

לקראת כנס סן דיאגו קומיק-קון (San Diego Comic-Con) שיערך מאוחר יותר החודש, חשפה רשת Starz טיזר לעונה השניה של קומדיית-האימה Ash vs. Evil Dead. העונה השניה, שתעלה לשידור באוקטובר, תמשיך מהנקודה בה העונה הראשונה הסתיימה.

Ash vs. Evil Dead היא סדרת המשך לסרטי “מוות אכזרי” (Evil Dead) של סם ריימי (Sam Raimi). הסרטים, שזכו למעמד של פולחן, גוללו את סיפורו של אשלי “אש” וויליאמס (Ashley “Ash” Williams), בחור צעיר שנתקל בטעות בספר עתיק יומין הנקרא “הנקרונומיקון אקס מורטיס”, ממנו מזומנים שדים אשר רודפים את אש דרך חבריו, גופותיהם של חפים מפשע ואף עצמים דוממים, והרפתקאותיו המופרעות לוקחות אותו אפילו לימי הביניים לפרק זמן קצר.

הסדרה של Starz מתרחשת כ-30 שנים לאחר הסרט השלישי והאחרון בסדרה – אש הזדקן אך לא התבגר כלל וכלל, הוא עובד בחנות כלי בית, גר לבד בקרוואן קטן ומהלל את עצמו באזני כל מי שרק מעוניין לשמוע, שזה כמעט ואף אחד. למרות שהוא כבר לא מעוניין להיות גיבור, הנקרונומיקון צף מחדש ומחיה מתים שבאים לרדוף את אש ומסכנים את עתיד האנושות כולה. יחד עם זוג עובדים זוטרים בחנות בה הוא עובד, אש יוצא למסע נוסף בעקבות השדים שרודפים אותו.

ברוס קמפבל (Bruce Campbell) אשר גילם את אש בסרטים חזר לגלם אותו גם בסדרה, ומפיק אותה יחד עם סם ריימי, היוצר המקורי של הסאגה. שני עוזריו של אש יחזרו גם הם לעונה החדשה, בגילומם של ריי סנטיאגו (Ray Santiago) ודנה דה לורנצו (Dana DeLorenzo). לוסי לולס (Lucy Lawless), הידועה בעיקר בתפקידה כ”זינה הנסיכה הלוחמת”, תחזור גם היא לעונה השניה. צפויה עונה מופרעת ואלימה לא פחות מקודמתה, רוויה בהומור שחור והרבה מאד מתים מרושעים שהצוות ימשיך להרוג שוב ושוב ושוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים