סרט “טומב ריידר” החדש צפוי לצאת בתחילת 2018

לארה קרופט

באפריל האחרון הכריזו אולפני האחים וורנר (Warner Bros) ו-MGM כי רכשו את הזכויות לסרטי טומב ריידר (Tomb Raider), ושהם יפיקו סרט חדש בכיכובה של אליסיה ויקנדר (Alicia Vikander). כעת פורסם תאריך היציאה של הסרט בארצות הברית – 16 במרץ, 2018.

“טומב ריידר” מבוסס על סדרת משחקי וידאו בעלת אותו השם. המשחקים עוקבים אחר הרפתקאותיה של לארה קרופט (Lara Croft), ארכאולוגית בריטית צעירה, שכמו מקור ההשראה שלה, אינדיאנה ג’ונס, חוקרת עתיקות ברחבי העולם ומסתבכת בקנוניות פוליטיות, כתות מיסטיות ונבואות אחרית-הימים. בדומה למשחקים, שעלילתם אופסה והתחילה מחדש בריבוט שיצא ב-2013, הסרט בכיכובה של ויקנדר לא יהיה סרט המשך לשני הסרטים בהם כיכבה אנג’לינה ג’ולי, אלא סיפור חדש לחלוטין שבמרכזו עומדת לארה קרופט שונה מאד.

ויקנדר, אשר הרשימה את הצופים במהלך 2015 בתפקידיה בסרטים “אקס מכינה” (Ex Machina) ו”הנערה הדנית” (The Danish Girl), עליו היא גם זכתה באוסקר, תיכנס לנעליה של לארה צעירה ולא מנוסה, שיוצאת למסע הגדול הראשון שלה. עד אז נזכה לראות את ויקנדר כבר השנה לצד מאט דיימון (Matt Damon) בסרט החדש על ג’ייסון בורן (Jason Borne), ולצד מייקל פסבנדר (Michael Fassbender) בסרט “The Light Between Oceans”.

סרט אחר של אולפני האחים וורנר שצפוי לצאת במהלך 2018 הוא “הברק” (The Flash), בכיכובו של עזרא מילר (Ezra Miller). לא ברור אם סרט גיבור-העל נדחה, או שמא מראש לא אמור היה לתפוס את המשבצת של אמצע מרץ, אך ריק פמוייווה (Rick Famuyiwa) כבר גוייס לביים אותו, כך שנראה שהפקת הפרוייקט המצופה עדיין מתקדמת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים