LG צופה עליה של 140% ברווח התפעולי ברבעון השני של השנה

LG G5 (צילום: גאדג'טי) LG G5 (צילום: גאדג’טי)

במהלך סוף השבוע פירסמה LG Electronics הערכות מקדימות הנוגעות לדוחותיה הכספיים עבור הרבעון השני של השנה, שם חשפה כי הרווח התפעולי שלה במהלך רבעון זה קפץ ב-140% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. רווח זה הסתכם במהלך הרבעון ב-584.6 מיליארד וון קוריאני, הם כ-508.4 מיליון דולר, כאשר בצד ההכנסות נרשמה עליה קלה של 0.5% בלבד בהשוואה לנתוני השנה הקודמת. סך ההכנסות ברבעון עמדו על כ-14 טריליון וון קוריאני, הם כ-12.2 מיליארד דולר.

תחזיות החברה מגיעות קצת פחות מחודש לפני המועד בו צפויה החברה להציג את תוצאותיה הרשמיות, והן אינן מפרטות כיצד הגיעה LG Electronics לרשום עליות כה נאות בצד הרווח התפעולי. מספר חטיבות בחברה עשויות לזקוף את הקרדיט עבור התוצאות הטובות בצד הרווח, בהן חטיבת המוצרים הביתיים והמזגנים וחטיבת הבידור הביתי, הכוללת את טלויזיות החברה, אלו ככל הנראה נמכרו כלחמניות חמות בתקופה שהקדימה את אירועי ה”יורו 2016″ והאולימפיאדה בברזיל הצפויה להתקיים בחודש הבא. לקראת סוף החודש צפויה החברה להשיק את סדרת הטלויזיות החדשה שלה גם בישראל.

מי שאינה צפויה להציג תוצאות כה נאות וייתכן כי אף תעיב על התוצאות הכלליות של החברה הינה חטיבת המובייל. חטיבה זו לא זכתה להצלחה גדולה ברבעון הראשון של השנה כאשר הציגה ירידה במשלוחי מכשירים של 12.3% משנה לשנה והציגה הפסד תפעולי של כ-176 מיליוני דולרים, ההפסד הרביעי ברצף עבורה.

מתוך הדיווח האחרון בנושא שהגיע מטעם המגזין The Korea Times, עלה כי LG Electronics מבצעת שינויים במבנה הארגוני של חטיבת המובייל בשל אי יכולתם של מנהליה להציג עליה במכירות עם מכשיר הדגל החדש, LG G5. נתוני המשלוחים עבור המכשיר ככל הנראה ייחשפו עם דוחותיה הכספיים של החברה בסוף החודש, עד אז ניאלץ להמתין כדי לדעת כיצד מצליח המכשיר בשוק הפתוח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים