מכשירי ה-Samsung Galaxy J7 ו-J5 נוחתים בישראל לצד צמיד ה-Gear Fit 2 ואוזניות IconX

Galaxy J7 2016 בצבעים ורוד, לבן וזהב Galaxy J7 2016 בצבעים ורוד, לבן וזהב (מקור: Samsung)

במסגרת מסיבת עיתונאים שערכה הבוקר סמסונג ישראל, השיקה החברה באופן רשמי את דגמי סדרת ה-Galaxy J 2016 בארץ. שני הדגמים החדשים שעשו כעת דרכם לישראל הם ה-Galaxy J7 2016 וה-Galaxy J5 2016 שיתומחרו בהתאמה ב-1,549 שקלים ו-1,349 שקלים, יהיו זמינים בצבעים לבן, שחור וזהב-שמפניה ויגיעו עם כרטיס זיכרון MicroSD בגודל 16GB במתנה.

לצד זוג המכשירים הודיעה החברה על השקתו של צמיד הכושר החכם Gear Fit 2, עליו הכריזה סמסונג בתחילת חודש יוני. מכשיר נוסף שמגיע לישראל הינן ה-IconX, אוזניות הכושר האלחוטיות החדשות של החברה. שני המוצרים יגיעו בשבוע הקרוב לישראל והמחיר שלהם טרם נקבע.

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל, אמר את הדברים הבאים אודות קטגוריית דגמי הביניים של החברה במהלך מסיבת העיתונאים:

הקטגוריה הזו צמחה בשנה האחרונה מחציון לחציון בכ-50% בהכנסות. המחיר הממוצע בתוך הקטגוריה קצת עלה.

על מכשירי הסדרה החדשה הכריזה סמסונג בסוף חודש מרץ, ומאז הרחיבה החברה את הסדרה עם לא מעט מכשירים נוספים, בהם ה-Galaxy J1 הזול למדי, ה-Galaxy J3 Pro בעל המראה המטאלי (אף שהוא עשוי פוליקרבונט), ה-Galaxy J2 בעל נורית ההתראות הצבעונית המקיפה את מצלמתו האחורית ואף את פאבלט הענק Galaxy J Max בעל מסך 7 אינץ’ וסוללה בעלת קיבולת של 4,000mAh.

סדרת הביניים החדשה של סמסונג בישראל

הבכיר בין שני המכשירים החדשים שעשו כעת דרכם לישראל הינו ה-Galaxy J7 2016. מפרטו הטכני כולל מסך 5.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה באיכות HD 720p, מעבד מתומן ליבות בתדר 1.6Ghz המשולב במערכת על שבב Exynos 7870 מבית סמסונג, זיכרון עבודה של 2GB RAM ונפח אחסון בגודל 16GB עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD.

מלבד זאת, כולל ה-J7 2016 מצלמה ראשית בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 ויכולת צילום וידאו ב-Full HD, אליה מצטרף חיישן 5 מגה-פיקסל המיועד לתמונות סלפי, לצידו ממקמת סמסונג מבזק LED. הסוללה במכשיר מגיעה בקיבולת 3,300mAh ומערכת ההפעלה המגיעה באופן מובנה עם המכשיר הינה Android Marshmallow 6.0.1.

Samsung Galaxy J5 2016
Samsung Galaxy J5 2016 (מקור: Samsung)

דגם ה-J5 2016 מגיע עם מסך קטן במעט של 5.2 אינץ’, גם זה ברזולוציית HD 720p. המעבד במכשיר כולל ארבע ליבות בתדר עבודה של 1.2Ghz. לצד המעבד משלבת החברה זיכרון 2GB RAM, נפח אחסון של 16GB עם אפשרות הרחבה, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל עם מבזק LED, סוללת 3,100mAh ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו 6.0.1.

Gear Fit 2 & IconX

את צמיד הכושר החדש שלה הציגה סמסונג לראשונה רק בחודש שעבר, קרוב לשנתיים אחרי שהשיקה את הדגם הראשון בסדרה. ה-Gear Fit 2 מציע מסך Super AMOLED קמור וצבעוני בגודל 1.5 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה בפריסה של 216×432 פיקסלים, זיכרון 512MB RAM, אחסון בנפח 4GB ועמידות בפני מים ואבק בתקן IP68.

מלבד זאת, מריץ הצמיד את מערכת ההפעלה Tizen המאפשרת קבלת התראות מסוגים שונים (שיחות, הודעות, מיילים וכד’) ומציע רכיב GPS מובנה, סוללת 200mAh וחיישני ברומטר וג’יירוסקופ כמו גם תמיכה בבלוטות’ 4.1.

Gear Fit 2 (מקור: Samsung)
Gear Fit 2 (מקור: Samsung)

אוזניות ה-IconX הן התשובה של סמסונג לטרנד האוזניות האלחטיות שאינן כוללות חוטים כלל. האוזניות מגיעות עם משטח מגע ייעודי הממוקם על חלקן החיצוני ומיועד לתפעול נגן המוסיקה. הזיכרון המובנה באוזניות כולל 4GB לאחסון מוסיקה, כך שניתן לעבוד עם האוזניות גם ללא צורך בחיבור לסמארטפון. הסוללה המובנית מציעה קיבולת של 47mAh המאפשר, לדברי החברה, עד 9 שעות שימוש, כאשר קופסה המשמשת כמטען ומגיעה לצד האוזניות מספקת קיבולת של 315mAh.

אוזניות ה-IconX מספקות תמיכה בקישוריות בלוטות’ 4.1, חיישנים למעקב אחר פעילות ספורטיבית ומיקרופון (בכל אוזניה). כמו כן, תומכות האוזניות בהשמעת מוסיקה דרך נגן ייעודי המותקן עליהן, וכוללות חיישן דופק ועמידות בפני השפרצות.

אוזניות Samsung Gear IconX
אוזניות Samsung Gear IconX


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים