אלו הם בוגרי המחזור האחרון של מאיץ הסטארטאפים EISP 8200

תמונה באדיבות EISP 8200

מאיץ הסטארטאפים 8200 EISP, אשר הוקם על ידי עמותת בוגרי 8200, סיים את המחזור האחרון שלו והציג לקהל של יזמים ומשקיעים את החברות הבוגרות. במחזור הנוכחי, כמידי שנה, לקחו חלק בתכנית 19 סטארטאפים מקומיים אשר עובדים בתחומי פעילות מגוונים. ריכזנו עבורכם כמה מהחברות המעניינות ביותר שהציגו בתכנית – חברות שאנו עתידים לשמוע עליהן לא מעט בעתיד הקרוב.

החברה הראשונה שהצליחה לסקרן אותנו במיוחד נקראת BrilliaNetor המאפשרת ליצור שילוב מעניין בן אדם למכונה. BrilliaNetor פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להעניק יכולות חברתיות למחשבים ובכך לגרום להם להרגיש יותר אנושיים. BrilliaNetor, אשר מאחוריה טכנולוגיה רבה המשלבת אלמנטים של בינה מלאכותית, יודעת לגרום ל”מכונות טיפשות” ליצור אינטראקציה עם משתמשים אנושיים אחרים, להבין סיטואציות שונות ואף להגיב בצורה אנושית לשלל מצבים.

חברה נוספת שהציגה באירוע הסיום היא BlogsRelease שמצליחה לקשר בין בלוגרים ומובילי דעת קהל לבין מפרסמים. כיום מפרסמים רבים מבינים כי פרסום ברשתות החברתיות או בבלוגים מוכרים יכול להתגלות כיעיל ואפקטיבי יותר מקמפיין מסורתי רגיל. הפלטפורמה של BlogsRelease מאפשרת ליצור את החיבור בין השניים, ובכך לעזור למפרסמים להגיע לקהל ממוקד ומפולח.

חברת Verstill, השונה בנוף הישראלי, מעוניינת לפתור בעיה חשובה מאוד – המחסור בוויסקי. החברה הציגה פטנט מיוחד שמאפשר ליצרני וויסקי להשתמש בחביות שבמקור שימשו להפקת יין ובאופן זה לצמצם את משך זמן הפקת הוויסקי. הטכנולוגיה החדשה שפיתחה Verstill יכולה לקצר באופן משמעותי גם את תהליך הקמת המזקקה וזאת באמצעות כלים ושירותים שהיא מספקת ליצרניות.

סטארטאפ נוסף שהצליח לתפוס את עיניינו היה MuseLoop שמתכוון לחולל מהפכה של ממש בדרך בה אנו מבקרים במוזאונים. MuseLoop יכול להפוך כל מוזאון או תערוכה למשחק אינטראקטיבי עם משימות ושלל פעילויות וירטואליות לביצוע. בדרך זו ניתן להעשיר את חווית הביקור ואף להוסיף עניין גם לילדים ובני נוער שלא בהכרח מתלהבים מביקור במוזיאון.

אחרון חביב, גם הוא לא שגרתי בסצנת הסטארטאפים, הוא סטארטאפ בשם Shapedo העוסק בתחום הבנייה. Shapedo פיתחה מערכת שמאפשרת לכל הגורמים המעורבים בתהליך הבנייה לקבל תמונת מצב מלאה ומקיפה של כל השינויים שנעשים בתכניות הבנייה. במקרים רבים נעשים שינויים רבים לאחר קבלת כל האישורים מה שמקשה על ביצוע המשימות הדרושות ואף להפסד כלכלי. המערכת של Shapedo באה לפתור בדיוק את הבעיות הללו בשאיפה להפוך את תהליך הבנייה כולו לנוח ונגיש יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים