איביי רוכשת את SalesPredict הישראלית כדי לחזות מחירי מוצרים

מטה eBay Mike Knell / flickr

חברת איביי (eBay) הודיעה על רכישת הסטארטאפ הישראלי SalesPredict שפועל בתחום ה-AI כדי לצפות מראש התנהגות לקוחות. סכום הרכישה אינו ידוע אך שני המייסדים יעברו לצוות של איביי ישראל.

SalesPredict יודעת לאסוף מידע על עיסקאות קודמות דרך התחברות למערכת ה-CRM של הארגון, אוספת מידע ברשת אותו מצליבה עם מידע דמוגרפי והתנהגותי ומנתחת את הממצאים כדי לזהות תבניות וסימני מכירה. בשלב הסופי העיסקאות בעלות הפוטנציאל הגבוה ביותר בצנרת מגיעות לידיהם של אנשי המכירות בארגון.

איביי רוכשת את SalesPredict הישראלית

החברה הוקמה ב-2012 על ידי קירה רדינסקי וירון זכאי-אור. מאז, הספיקה החברה לגייס כ-5 מיליון דולר בשני סבבים (האחרון במאי 2014). בין המשקיעים: קרן פיטנגו, חברת האחזקות יאנדקס הרוסית ו-AfterDox (קרן ההשקעות של יוצאי אמדוקס). בהודעתה כתבה eBay כי הפיתרון של SalesPredict יתמוך במערך האינטליגנציה מלאכותית, למידת מכונה ומדע נתונים (Data Science) של ענקית האון ליין ומהווה כהשלמה לרכישה קודמת שלה מלפני חודש, אז רכשה את ExpertMaker הפועלת באותו תחום.

הרכישה תסייע ל-eBay לשפר את יכולות החיזוי כדי שקונים יוכלו להבין את הבדלי המחירים בין מוצרים והמוכרים יוכלו לדייק יותר במחירים לפי הביקוש. כפי שהסביר זאת ירון זכאי-אור: “עם יותר מ-900 מיליון מוצרים באיביי, יש לנו הזדמנות עצומה לעזר לאיביי לזהות את הפקטורים החשובים שמשפיעים על מחיר מוצר“.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים