הודלף: Meizu MX6 נחשף בתמונות יח”צ ראשונות ומציג קווי עיצוב זהים ל-Pro 6

Meizu MX6 כפי שדלף לרשת

ב-19 ביולי, יום שלישי, תערוך מייזו אירוע הכרזה ובו תחשוף באופן רשמי את דור ההמשך לסדרת הדגל, סמארטפון ה-Meizu MX6. כעת, ימים ספורים לאחר שהחלו ההזמנות לאירוע להשלח ופחות משבוע לפני מועד ההכרזה, דולפות לרשת תמונות יח”צ ראשונות מסוגן המתיימרות להציג באופן חד וברור את המכשיר המתקדם.

בתמונות המודלפות, אשר מצורפות לכתבה, ניתן לראות כי קווי העיצוב הכלליים של ה-MX6 זהים באופן מוחלט לאלו של אחיו הגדול, Meizu Pro 6 – החל מפסי האנטנה המעודנים בחלקו העליון והתחתון, מערך הצילום המעוגל ועד למבנה המתכת המלא ומיקום הכפתורים.

Meizu MX6 Leak 2

עוד נראה כי ה-MX6 יציע פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע, בהשוואה למערך הפלאש הייחודי בעל 10 נורות ה-LED שבאחיו הגדול. נוסף על אלו, מעידות התמונות על כך שהמכשיר יגיע לכל הפחות ב-2 וריאציות צבע שונות – כסוף ושחור, כאשר אנו מעריכים כי צבעים נוספים יוצגו עם הכרזתו הרשמית.

בכל הנוגע למפרטו הטכני, מעידים הדיווחים הקודמים כי זה ישלב מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, מערכת על שבב מסוג Helio X20 בעלת 10 ליבות עיבוד והמאיץ הגרפי Mali-T880, מצלמת 21 מגה פיקסל ראשית ו-8 מגה פיקסל קדמית, 32 או 64 גיגה-בייט אחסון ועוד. מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי ה-Meizu MX6 צפויה להיות אנדרואיד 6.0 מרשמלו, כאשר עליה נמצא את ממשק Flyme 5.2 בייצור החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים