הוכרז: Moto E3 – לנובו לא מוותרת על סדרת השוק הנמוך מבית מוטורולה

Moto E 2016 Moto E 2016

לפני כיומיים הכריזה לנובו באופן רשמי על סמארטפון השוק הנמוך Vibe C2, שמטרתו, לפחות על פי מגוון הערכות ודיווחים שרצים ברשת מזה מספר חודשים, היא להחליף את סדרת ה-Moto E מבית מותג מוטורולה שבבעלות הענקית הסינית. אך כעת נראה כי מדובר בלא פחות מטעות מוחלטת, כאשר לנובו חושפת זה עתה את ה-Moto E 2016 (או Moto E3), הדור הבא לסדרת מכשירי השוק הנמוך בייצור חטיבת מוטורולה.

קווי העיצוב של המכשיר דומים למדי לאלו של סדרת שוק הביניים Moto G4, כאשר הוא מציע מבנה פוליקרבונט מלא הזמין בצבעים שחור ולבן (ייתכן כי קיימות וריאציות נוספות אותן החברה טרם הציגה). בניגוד ל-G4, ניתן יהיה למצוא מעט מתחת למסך בחלקו הקדמי של ה-Moto E 2016 רמקול מונו יחיד, שעשוי לשפר במעט את חווית האודיו.

Moto E 2016
Moto E 2016

בכל הנוגע למפרטו הטכני של המכשיר לא מרבה לנובו במילים ומוסרת כי זה ישלב מסך 5 אינץ’ ברזולוציית HD 720P, מעבד מרובע ליבות על גבי מערכת שבבים מסוג שאינו ברור, זיכרון 1GB RAM, נפח אחסון של 8 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מסוג MicroSD וסוללה בעלת קיבולת בסך 2,800mAh. מערך הצילום של המכשיר כולל צמד חיישנים ברזולוציית 8 ו-5 מגה פיקסל עבור המצלמה הראשית והמשנית, בהתאמה.

עוד נמסר כי המוטו E3 יהיה עמיד בפני “השפרצות” וישירות מן הקופסה תרוץ עליו מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו. מלבד אלו לא מציעה היצרנית מידע נוסף אודות המכשיר, ומוסרת כי מחירו יעמוד על 99 פאונד (כ-510 שקלים), זאת כאשר הוא יהיה זמין לרכישה החל מחודש ספטמבר הקרוב באירופה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים