הכירו את חברי יחידת המתאבדים: חלק 1 – דדשוט

דדשוט דדשוט (תמונה באדיבות Warner Bros)

בעוד פחות משלושה שבועות צפוי לצאת סרט נבלי העל “יחידת המתאבדים“. הסרט יציג קבוצה חריגה של מספר נבלים מעולמות הקומיקס של DC, שגויסו על ידי גורמים בממשלת ארצות הברית לצאת למשימה סודית ומסוכנת במיוחד. מי שלא קורא אדוק של קומיקס גיבורי על לא בהכרח יכיר את כל האנטי-גיבורים האלה. כדי שלא תיכנסו לסרט בעיוורון מוחלט, איגדנו עבורכם את המידע הרלוונטי.

הכירו את דדשוט

אחת מהדמויות הבולטות ביחידה היא פלויד לוטון (Floyd Lawton), העונה לכינוי דדשוט (Deadshot). את דדשוט יגלם וויל סמית’ (Will Smith), שחקן שאין צורך להציג, וכצפוי משחקן בקליבר כזה, הוא משחק דמות מאד מורכבת בעולם של DC.

דדשוט הופיע לראשונה בקומיקס של DC ב-1950 כלוחם בפשע שהתגלה, בפועל, כנבל שמעוניין להחליף את באטמן. המראה שלו השתנה מאוד מאז, אך במהותו הוא עדיין אותו אנטי-גיבור – דמות ספק-חיובית ספק-שלילית, מתנקש ושכיר חרב שמופיע לעתים כנבל אלים ומסוכן ולעתים כגיבור שמציל את היום.

דדשוט והארלי קווין
דדשוט והארלי קווין ב”יחידת המתאבדים” (תמונה: Suicide Squad / Facebook)

לדדשוט אין כוחות על, אך הוא נחשב לצלף הטוב ביותר ביקום גיבורי הקומיקס של DC. יש לו שני אקדחים אשר קשורים לפרקי ידיו, אך הוא לרוב נושא עמו גם רובה צלפים, כמו גם מספר רובים נוספים במקרה הצורך. הוא בקיא בלוחמת פנים-אל-פנים, ויכול להתמודד עם קבוצות קטנות של אויבים ללא מאמץ רב, וכבר גרם לבאטמן להזיע יותר מפעם אחת.

דדשוט לא היה חבר ביחידת המתאבדים מתחילתה, אך הפך לחבר קבוע מרגע שהצטרף. אדם ללא רצון לחיות, פלויד לוטון מעוניין למות בצורה הססגונית והגרנדיוזית ביותר שהוא יוכל. זה גורם לו לקחת יותר סיכונים מרוב חברי היחידה. יחד עם הכישורים שלו זה הופך אותו לאחד מחברי היחידה האפקטיביים והמסוכנים ביותר.

אין ספק שיכולת המשחק והכריזמה האישית של וויל סמית’ יכניסו צד אנושי יוצא דופן לדמות, מה שניכר כבר מהטריילרים.

“יחידת המתאבדים” צפוי לעלות למסך הגדול ב-4 לאוגוסט. עד אז, נמשיך לחקור את הדמויות ביחידה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים