משחק מציאות מדומה של “ריק ומורטי” יכניס אותנו למעבדה של ריק

Adult Swim מכריזה: משחק חדש בעולמם של ריק ומורטי נמצא בפיתוח עבור משתמשי ה-Vive, משקפי המציאות המדומה של HTC.

שמו של המשחק יהיה Rick and Morty Simulator: Virtual Rick-ality, והוא מפותח על ידי הסטודיו Owlchemy Labs. הסטודיו ידוע במשחק מציאות מדומה נוסף שיצר בשם Job Simulator, משחק משעשע המאפשר לנו להתנסות במגוון עבודות שונות, כמו קופאי, עובד משרדי ועוד, כשבכל “עבודה” ישנם יעדים להשלים, אך ניתן גם להתפרע ולצפות בהשלכות המבדרות של מעשינו.

Adult Swim שחררה טריילר קצר מאוד למשחק החדש, וממנו נראה כי המתכונת דומה למדי ל-Job Simulator, אלא שבמקום לבוא באינטראקציה עם סביבות עבודות רגילות, הפעם אנו עומדים במוסך המשפחה מהסדרה המצויירת, שם ריק עורך את הניסויים המופרעים שלו. בטריילר, השחקן מרים מה שנראה כפלומבוס, מנפנף אותו ברחבי מעבדתו של ריק, עד שלבסוף משליך אותו לחצר.

rick-and-morty-vr
האם ראיתם פעם איך מכינים פלומבוס?

בטקסט שצורף לסרטון נכתב: “הכניסו את ידיכם ועיניכם למוסך של ריק ב-Rick and Morty: Virtual Rick-ality. געו בדברים! מששו דברים! טעו באופן נוראי וגרמו להשלכות חמורות! העתיד כבר כאן (והוא נראה מטריד ביותר)”. לא ברור עדיין אם המשחק יכלול סיפור עלילתי, או ייתן לנו לשחק בתור אחת הדמויות מהסדרה.

לא נמסר תאריך שחרור של המשחק, אולם נראה כי הוא נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים. אם ברצונכם לנסותו, תוכלו לעשות זאת כבר לקראת סוף השבוע: ג’סטין רוילנד (Justin Roiland), המדובב את ריק ואת מורטי בסדרה, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי ניתן יהיה להתרשם מהמשחק בכנס Comic-Con שיתרחש בשבוע הבא בסן דייגו, קליפורניה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים