השגעון בעיצומו: גיימר התפטר מעבודתו כדי לשחק Pokemon GO במשרה מלאה

רוצה לתפוס את כולם (תמונה: טום קרי) רוצה לתפוס את כולם (תמונה: טום קרי)

שגעון ה-Pokemon GO נמצא בעיצומו ואנו שומעים על עוד ועוד מקרים בהם המשחק השפיע על שחקנים בדרכים משעשעות, מוזרות ואף מסוכנות. כעת נראה כי אחד השחקנים לקח את Pokemon GO צעד אחד קדימה, כשהחליט להתפטר מעבודתו על מנת לשחק בפוקימון ב”משרה מלאה”, ולתפוס את כל 151 הפוקימונים במשחק.

מדובר באדם בשם טום קרי (Tom Curry), בן 24 מניו-זילנד. טום התראיין לעיתון הגארדיאן, וסיפר כי הוא התפטר מעבודתו בעיר אוקלנד בשבוע שעבר, על מנת לצאת למסע לכל אורך ניו-זילנד, במטרה לתפוס את כל הפוקימונים.

טום קרי: רוצה להיות גיבור
טום קרי: רוצה להיות גיבור

לעת עתה, המאמן הנחוש מתקדם בקצב מוצלח והספיק ללכוד כבר 90 מתוך 151 הפוקימונים במשחק. טום הזמין מראש כ-20 נסיעות אוטובוס, וכבר הספיק לבקר בשש ערים באי הדרומי. לטענתו, בחלק מטיוליו היה צריך לחפש אחרי פוקימונים גם בשעות מאוחרות, כמו 3 לפנות בוקר. עם זאת, נראה כי טום מרוצה, ושומר על כושר – שכן לפי דבריו הוא גומע “מיילים על גבי מיילים” ברגליו. טום משתדל לשמור על הוצאות נמוכות, באמצעות שינה אצל חברים או במעונות תרמילאים.

Pokemon Go

עבדתי במשך שש שנים, והייתי נואש להפסקה“, סיפר טום לגארדיאן. “רציתי לצאת להרפתקה. פוקימון נתן לי את ההזדמנות לחיות את החלום הזה” בינתיים, סיפורו של טום עורר השראה בקרב רשתות תקשורת בניו-זילנד. חברות מענף התחבורה הציעו לטום נסיעות בחינם, ואף להביא אותו לאיזורים נידחים כדי ללכוד פוקימונים נדירים. לצד כל אלה, טום מקבל גם קריאות תמיכה והזדהות משחקנים בכל רחבי העולם.

ובכן, חייבים להודות כי טיול מקיף בניו-זילנד, הכולל לכידה וקרבות פוקימונים, לא נשמע רע בכלל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים