קונסולת ה-Xbox One S תגיע לחנויות בתחילת אוגוסט בגרסת 2TB

Xbox One S 2TB (קרדיט: Microsoft) Xbox One S 2TB (קרדיט: Microsoft)

ה-Xbox One S תגיע לחנויות ב-2 לאוגוסט, כך לפי פרסום רשמי מאת מיקרוסופט. הגרסה שתגיע לחנויות תהיה בעלת נפח אחסון מרשים של 2 טרה-בייט (2TB) ותוצע במחיר של 399 דולר דרך אמזון, Best Buy ו-GameStop בארה”ב.  דגמים בעלי נפחי אחסון קטנים יותר יגיעו בהמשך ויוצעו במחיר של 349 דולר עבור גרסת ה-1TB ו-299 דולר עבור גרסת ה-500GB.

לפי טענת מיקרוסופט מומלץ להזמין מראש, כיוון ש- “הכמות מוגבלת והדרישה גבוהה“. זמינות הדגם החדש ב-2 לאוגוסט תהיה באיזורים נבחרים בלבד, אולם מיקרוסופט הצהירה כי מי שהזמין מראש יקבל את המכשיר בתאריך זה. גיימרים בישראל ייאלצו כנראה להמתין לייבוא רשמי של המכשיר.

ה-Xbox One S הינה האיטרציה החדשה של ה-Xbox One, הקונסולה הביתית של מיקרוסופט. דגם זה מציג כמה שיפורים, המתמקדים בנוחות השימוש ומימדי המכשיר יותר מאשר בביצועים. ה-Xbox One S קטנה ב-40% מהדגם המקורי, וספק הכוח שהיה עד כה חיצוני, הוכנס לתוך המכשיר כך שכעת מספיק לחבר כבל פשוט מהקיר אל הקונסולה. דגם ה-S יאפשר גם להזרים וידאו ברזולוציית 4K, ולצד המכשיר החדש יגיע גם בקר משחק מעודכן עם עיצוב נוח יותר וטווח מוגדל.

עם זאת, בין דגם ה-S לדגם המקורי לא יהיה הבדל מהותי מבחינת ביצועי משחקים. כל המשחקים שרצים כעת על המכשיר המקורי, יפעלו באופן דומה מאוד על המכשיר החדש. למעשה מדובר ב”אריזה מחדש” של הקונסולה המקורית, עם כמה שיפורי נוחות בעיקר, אך ללא עדכון משמעותי לחומרה.

העדכון המשמעותי לחומרה יגיע בדגם הבא של ה-Xbox, עליו מיקרוסופט הכריזה כבר ב-E3 לפני כחודש: שמו הינו Project Scorpio (פרוייקט סקורפיו) ודגם זה יהווה שדרוג מהותי לחומרת הקונסולה. המפרט נשמר בסוד לעת עתה, אך מפתחים שנחשפו ליכולות הקונסולה החדשה טוענים כי מיקרוסופט “הלכה עד הסוף” עם החומרה. מיקרוסופט טוענת כי סקורפיו תיהיה הקונסולה החזקה ביותר שאי פעם נבנתה. סקורפיו צפוי להגיע בסתיו של שנה הבאה (2017).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים