לזמן מוגבל בלבד: קבלו במתנה את הפרק הראשון של Minecraft: Story Mode

מיינקראפט

מיקרוסופט מציעה את הפרק הראשון של המשחק Minecraft: Story Mode במתנה. מי שייכנס לחנות Windows Store של מיקרוסופט ב-Windows 10 יוכל להוריד את הפרק הראשון של המשחק במתנה, ולקבל את יתר הפרקים (2 עד 6) בהנחה של 50%. ההצעה תקפה רק עד לתאריך 29.7, לכן למעוניינים במשחק מומלץ לבקר בחנות כבר בימים הקרובים.

Minecraft: Story Mode הינו משחק עלילתי המחולק לשישה פרקים. הסיפור עוקב אחרי כמה חברים, שעושים את דרכם למצוא דמויות אגדיות מעולם Minecraft, ומשתמש באופן חינני בגרפיקה הקובייתית המוכרת של Minecraft. משחק זה מגיע מבית חברת Telltale, הידועה ביצירת משחקים אפיזודיים מוצלחים, ובין היתר יצרה את סדרת משחקי The Walking Dead עטורי השבחים. כעת החברה מתכוננת להשקת סדרת משחקים חדשה בעולמו של Batman.

המבצע מגיע במסגרת חגיגות השנה ל-Windows 10. במסגרת החגיגות, מיקרוסופט תאפשר לבעלי מערכת ההפעלה להשכיר סרט בחינם (School of Rock) עד לתאריך ה-25 לחודש. בנוסף, תשוחרר מפה חינמית ל-Minecraft בגרסת Windows 10, שתציג רכבת הרים עם שלל אפקטים מעניינים. בונוסים נוספים כוללים מבצעים שונים במשחק Age of Empires: Castle Siege וארבעה חודשים במתנה בשירות Groove Music.

לחצו כאן לקבל את פרק 1 של Minecraft: Story Mode

לחצו כאן לקבל את המפה החדשה ל-Minecraft

ריכוז כל מבצעי חגיגות השנה של Windows 10


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים