דיווח: מיקרוסופט מפטרת 2,850 עובדים מצוותי Windows Phone השונים

מיקרוסופט תמונה: יח”צ מיקרוסופט

ענקית התוכנה האמריקאית, מיקרוסופט, ממשיכה בקיצוצים הנוגעים לחטיבת המובייל שלה ומפטרת מספר בלתי מבוטל של 2,850 עובדים מצוותי Windows Phone השונים, כך על פי מסמכים רשמיים שהגישה החברה לסוכנות ה-SEC – Securities and Exchange Commission של ארה”ב.

900 מתוך 2,850 המשרות שקוצצו מגיעות מצוות המכירות הבינלאומי של ווינדוס-פון, כאשר יתר העובדים, 1,950 במספרם, מגיעים מחטיבת החומרה של Windows Phone. אלו מצטרפים ל-1,850 עובדים שעבדו בעסקי הסמארטפונים של החברה ופוטרו במהלך חודש מאי האחרון, כחלק מצמצום נוסף של פעילות מכירות הסמארטפונים עבור הקהל הצרכני והתמקדות בשוק העסקי.

הצצה לאחור

אף שכמות העובדים שפוטרו זה עתה מהווה ל-2.5% מסך כל עובדי החברה (114,000 במספרם), מדובר היה בכוח עבודה משמעותי בכל הנוגע לעסקי הסמארטפונים ו-Windows Phone, שם כמות העובדים אינה גבוהה במיוחד. נכון לרגעים אלו, ימשיכו כל 2,850 העובדים להיות חלק ממיקרוסופט, אך יפסיקו את עבודתם בחודש יוני של השנה הבאה.

דברים אלו מגיעים זמן לא רב לאחר שהודיעה יצרנית התוכנה על מכירת עסקי הטלפונים הטיפשים הממותגים “נוקיה” יחד עם מפעלי הייצור לצמד החברות HMD Global ו-FIH Mobile. כחלק מן העסקה, יועברו לחזקתן של צמד הרוכשות לא פחות מ-4,500 עובדי מיקרוסופט לשעבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים