צפו בשידור החי מאירוע ההכרזה על ה-Galaxy Note 7 של סמסונג

תמונה: Samsung

הערב (ג’, 2.8) בשעה 18:00 תערוך סמסונג את אירוע ה-Unpacked 2016 שלה, בו תציג לראשונה את מכשיר הסמארטפון Galaxy Note 7, שיהיה לממשיך דרכו של דגם ה-Galaxy Note 5 שהוצג לפני כשנה, תוך שהיא מדלגת באלגנטיות על פני הספרה ‘6’. בסמסונג מסבירים את הקפיצה קדימה לספרה ‘7’ ברצון החברה לשמור על אחידות מול סדרת ה-Galaxy S7 שהוצגה מוקדם יותר השנה.

מכשיר ה-Galaxy Note 7 כבר הספיק להיחשף דרך לא מעט הדלפות בתקופה שהובילה ליום הכרזתו הרשמי. מאותן הדלפות למדנו כי הדגם החדש בסדרה יציע מסך בגודל 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה באיכות Quad HD שיציע את תצורת ה-edge המוכרת לנו ממכשיריה השונים של החברה, עט סטיילוס חדש שיחד עם המכשיר יהיה עמיד בפני מים ומפרט מרשים הכולל את הרכיבים החדשים ביותר שברשות החברה להציע כיום.

Samsung Galaxy Note 7
Samsung Galaxy Note 7 (קרדיט: Evan Blass)

האירוע המרכזי של החברה יתקיים בעיר ניו-יורק, אולם סמסונג תעביר אירועים במקביל גם בערים לונדון, אנגליה, וריו דה ז’ניירו בברזיל. האירוע יועבר, כהרגלה של סמסונג, בשידור חי בוידאו לכל העולם, כאשר הפעם תאפשר החברה לכל העושים שימוש במשקפי ה-Samsung Gear VR, לצפות בו בתצוגת 360 מעלות.

תוכלו לצפות באירוע בשידור חי הערב, החל מהשעה 18:00 כאן באתר:

לצפיה ממשקפי ה-Samsung Gear VR ב-360 מעלות:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים