חברת פרטנר משיקה בוט שירות לקוחות לפייסבוק מסנג’ר

פרטנר (צילום: גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת פרטנר הודיעה כי היא מגדילה את ערוצי ההתקשרות שלה עם לקוחותיה ומשיקה בוט חדש לפייסבוק. הבוט החדש, אשר זמין כבר היום לכל לקוחות פרטנר ישירות מעמוד הפייסבוק של החברה, נמצא כרגע בגרסת בטא ויכול לספק מידע אודות נפח השימוש בחבילת הגלישה של לקוח כזה או אחר.

בכדי לשוחח עם הבוט, יש לפנות לעמוד הרשמי של החברה ולשלוח הודעה דרך ממשק ההודעות הרגיל של פייסבוק. ברגע זה תוצג למשתמש הודעת פתיחה שתסביר לו אודות הבוט ותזמין אותו לשוחח עמו. לשם קבלת המידע בנוגע לחבילת הגלישה יש לשלוח לבוט את מספר הטלפון והוא לאחר מכן ישלח הודעת SMS עם קוד אימות אותו יש להזין בחלון השיחה. לאחר כמה רגעים מרגע האימות תשלח למשתמש הודעה המציגה לו מידע אודות חבילת הגלישה שלו: נפח שימוש, נפח כולל ושימוש באחוזים.

partner bot

חשוב להדגיש כי במידה ולקוח מעוניין לשאול שאלה מורכבת יותר או להתעניין במבצעים חדשים, ישנה תמיד אפשרות לבקש לשוחח עם נציג אנושי. ברגע שיגור הבקשה, תועבר הדרישה לנציגי פרטנר שימשיכו לשוחח עם הלקוח כפי שהיה רגיל עד כה בכל התקשרות מולם בפייסבוק.

לקינוח, לאחר השלמת הטיפול פרנטר מבקשת את עזרת המשתמשים בבחירת הנושאים העתידיים בהם יתמוך הבוט ואף מחדדת כי הוא יפותח בהתאם לדרישתם. נכון לעכשיו ישנן שלוש אפשרויות עתידיות: איתור מרכזי שירות, חבילות לחו”ל ומכשירים ואביזרים.

איציק בנבנישתי, מנכ”ל קבוצת פרטנר:

הבוט של פרטנר מרחיב את זמינות השירות ואת היצע ערוצי הפנייה של הלקוחות, וככל שנרחיב את תחומי ההתמחות בעתיד, נוכל לסייע ליותר ויותר קהלים. זהו ממשק חדשני שקל מאוד להתחבר אליו, מכל מקום ובכל זמן באופן שתואם את האופן שבו היום מחליפים מידע. מניתוח מאות אלפי פניות של לקוחות למוקדי השירות הפרונטליים, הטלפוניים והדיגיטליים של החברה, עלה באופן מובהק כי הנושא לגביו מתקבלות מספר רב של פניות הוא חבילות הגלישה. בהתאם, תכננו את גרסת הבטא של הבוט כך שתאפשר מתן מענה אישי לשאלות בנושא חבילת הגלישה של המנוי, ובהמשך נרחיב את השירות לתחומים נוספים. הבוט לומד כל הזמן ומאפשר לנו להרחיב את היכולות שלו בהתאם לצרכים ולדרישות שמתקבלות מכיוון הלקוחות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים