תמונות הדמיה חושפות: זהו ה-Sony Xperia XR (שם קוד: F8331)

Sony Xperia XR (מקור: Twitter)

אנו נמצאים פחות מחודש לפני אירוע ההכרזה שתערוך סוני ב-1 בספטמבר כחלק מהאירועים המקדימים לתערוכת האלקטרוניקה השנתית IFA 2016, בו צפויה החברה לחשוף סמארטפון חדש אותו זכינו להכיר עד עתה תחת שם הקוד Sony F3881. כעת, חושפות הדלפה חדשה וסדרת תמונות הדמייה שהגיעו לרשת את המכשיר במלוא הדרו ואף את שמו המסחרי: Sony Xperia XR.

Sony Xperia XR F8331 Leak 4

את הפרטים החדשים מביא אלינו מדליף המובייל המוכר OnLeaks, שמפרסם בחשבון הטוויטר שלו את סדרת התמונות (מצורפות בכל חלקי הכתבה) וכותב: “אז, הנה מגיע הראשון… Sony Xperia XR“. תמונות ההדמייה המודלפות עומדות בקנה אחד מול תמונות המכשיר החיות שדלפו לרשת במהלך השבועות האחרונים, כאשר הסמארטפון המוצג בהן נראה כבעל קווי עיצוב דומים למדי לשאר מכשירי החברה.

מימינו ומשמאלו נמצאת מסגרת מעוגלת ובה משולבים כפתור הנעילה/כיבוי יחד עם החיישן הביומטרי, כפתור הצילום הייעודי וכפתורי ויסות הווליום שממוקמים בשנית מתחת לכפתור הנעילה. בחלקו הקדמי נמצאים צמד רמקולים סטריאופוניים וגבו נראה עשוי מתכת או זכוכית מבריקות במיוחד. מלבד כל האלמנטים הויזואליים הברורים, מציין המדליף כי מימדי ה-Xperia XR יעמדו על 146.4 מ”מ אורך, 71.9 מ”מ רוחב ועובי בסך 8.1 מ”מ. מכאן ניתן להסיק כי גודל מסכו יעמוד על 5 אינץ’ או גבוה מכך, שכן מימדיו מעט יותר גדולים משל אחיו לסדרת ה-Xperia X.

על המכשיר צפויה סוני להכריז ב-1 בספטמבר, יום חמישי, כחלק מאירועי תערוכת IFA 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים