דיווח: Galaxy Note 7 שובר את שיאי המכירות המוקדמות של סמסונג במולדתה

Galaxy Note 7 (מקור: סמסונג) Galaxy Note 7 (מקור: סמסונג)

שבוע בדיוק חלף מאז חשפה סמסונג את ה-Galaxy Note 7, ונראה כי זה כבר עושה חיל במולדת החברה. על פי דיווח של המגזין הקוריאני The Korea Herald, רשם המכשיר הצעיר לא פחות מ-200 אלף הזמנות במסגרת המכירה המוקדמת בדרום קוריאה, אך ורק במהלך שני הימים האחרונים. נתון זה, כך נמסר, משאיר את סדרת ה-S7 הרחק מאחורי המכשיר, כאשר אלו ראו נתון הנמוך פי 2 (בפרק זמן זהה) בעת שהחלה מכירתם המוקדמת מוקדם יותר השנה.

עוד בנושא מוסיף הדיווח כי באמצעות נתון זה רושם ה-Galaxy Note 7 שיא חדש למשפחת מכשירי סדרות ה-Galaxy השונות בייצור סמסונג, שכן לטענת המגזין מדובר בכמות המכשירים הגבוהה ביותר איי פעם שהוזמנה במסגרת שני ימי מכירה מוקדמת בלבד. דברים אלו מחזקים את הערכות נשיא חטיבת המובייל בסמסונג מערב הכרזת המכשיר, שהבטיח כי מכירות הנוט 7 יהיו מוצלחות יותר באופן משמעותי בהשוואה לקודמו.

להערכתנו, את הצלחתו המשגשגת של המכשיר בקוריאה ניתן לשייך, לפחות בין היתר, לעובדה כי מדובר בסמארטפון הדגל הראשון לסדרת נוט שמגיע עם מסך קמור בתצורת Edge עדינה למדי. זו, כך לפחות נראה, מהווה מעיין נקודות אמצע בין מסכים “שטוחים” לקמורים, תוך שהיא עשויה לשפר את אחת מנקודות התורפה של מסכי האדג’ – רגישות יתר בשוליים. נוסף על כך, מציע המכשיר סדרה של פיצ’רים שלא הגיעו עם קודמו ועשויים לסייע למכירותיו: סורק קשתית (Iris Scanner), עמידות מלאה במים, חריץ להרחבת הזיכרון ורכיב אחסון בנפח מינימלי של 64 גיגה-בייט.

ומה דעתכם בנושא – אילו מן הפיצ’רים ב-Galaxy Note 7 היו מניעים אתכם לרכוש אותו?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים