דיווח נוסף מאשר: מחשבי ה-MacBook Pro הבאים יגיעו עם Touch ID ורצועת מגע

קונספט: כך יראה מחשב ה-MacBook עם רצועת מגע קונספט: כך יראה מחשב ה-MacBook עם רצועת מגע (קרדיט: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@)

במהלך החודשיים האחרונים רצים ברחבי הרשת מספר שמועות ודיווחים המתיימרים לחשוף כי הדור הבא של סדרת מחשבי ה-MacBook Pro יציע שיפורים משמעותיים מאוד, בהם רצועת מגע מסוג OLED וחיישן ביומטרי. כעת, מצטרף לחגיגה אתר 9to5mac, המהימן בכל הנוגע לאפל, ומאשר בדיווח חדש את כל הפרטים המודלפים.

את האישור לדיווחים הקודמים מביא אלינו האתר דרך “מקור שסיפק בעבר מידע אמין“. לטענת המקור, מחשבי המקבוק פרו הבאים יגיעו עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע מסוג Touch ID, שיוטמע בכפתור הכיבוי/הדלקה של המחשב.

הצצה לאחור

על פי הערכות, הטמעת החיישן בכפתור זה תאפשר להדליק את המחשב ישירות למסך מערכת ההפעלה הראשי, ללא צורך בזיהוי המשתמש באמצעות סיסמה. למעשה, ייתכן כי בצורה זו יוכלו אנשים שונים לגשת למשתמשים (Users) במחשב, מבלי צורך לבחור במשתמש הספציפי ולאחר מכן להקיש את הסיסמה עבורו.

נוסף על כך, מאשר מקור האתר כי אפל תשלב במחשביה החדשים רצועת מגע מסוג OLED שתחליף במקומה ובתפקידה את שורת מקשי הפונקציות, הממוקמת מעל למקשי המקלדת הסטנדרטיים. דברים אלו עומדים בשורה אחת מול שלל הדיווחים בנושא וכן מחזקים אותם בצורה משמעותית למדי.

מלבד אלו, צפויים מחשבי המקבוק פרו הבאים להגיע עם מחברי USB Type-C ו-Thunderbolt 3, כאשר שקע הטעינה המגנטי (MagSafe) שהכרנו בדורות המחשבים הקודמים נעלם כלא היה. מועד הכרזת המכשירים אינו ידוע, אך אלו צפויים להחשף עד לסוף השנה הקלנדרית הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים