צפו בטריילר המלא הראשון ל”לוק קייג'”

לוק קייג', באדיבות מארוול \ נטפליקס לוק קייג’, באדיבות מארוול נטפליקס

מארוול (Marvel) ונטפליקס (Netflix) שחררו בכנס סן דיאגו קומיק-קון טיזר ל”לוק קייג'” (Luke Cage), הסדרה הבאה פרי שיתוף הפעולה של ענקיות המדיה. כעת הן הוציאו טריילר מלא ראשון.

“לוק קייג'” עוקבת אחר הגיבור בעל אותו השם, בכיכובו של מייק קולטר (Mike Colter), שגילם כבר את הדמות בג’סיקה ג’ונס (Jessica Jones), סדרה נוספת של מארוול ונטפליקס המתרחשת באותו יקום. “לוק קייג'” אמנם תתרחש באותו יקום, ואף באותה עיר, אך בשכונה אחרת לגמריי – היוצרים יקחו אותנו להארלם (Harlem), שכונה שידועה כשכונה אפרו-אמריקאית ברובה, שבמשך שנים רבות נחשבה לשכונת פשע מסוכנת במיוחד בעיר ניו-יורק.

עורו של לוק קייג’ בלתי חדיר, כתוצאה מניסויים צבאיים שנערכו בו. מקור כוחותיו נרמז כבר ב”ג’סיקה ג’ונס”, אך מהטריילר אפשר לראות שהסדרה של קייג’ תיגע בזה יותר לעומק, עם רמיזות ויזואליות לתקופה בה הוא נקרא “פאוור מן” (Power Man) בקומיקס. לוק קייג’ לא מעוניין להיות גיבור בהתחלה, אך נגרר בסופו של דבר למעגל אלימות שבמרכזו עומד ברון סמים מקומי מסוכן במיוחד בשם קורנל סטוקס (Cornell Stokes), המכונה גם “קוטונמאות'” (Cottonmouth). את סטוקס משחק מהרשללה עלי (Mahershala Ali) מ”בית הקלפים”. המאבק בין קייג’ לסטוקס גורם להסלמת האלימות בהארלם, מה שמעלה את השאלה – האם לוק קייג’ עוזר לשכונה שלו, או רק מחמיר את המצב?

דמות נוספת שחוזרת למסך היא קלייר טמפל (Claire Temple), אותה משחקת רוזריו דוסון (Rosario Dawson). קלייר הייתה דמות מרכזית בעונה הראשונה של “דרדוויל“, והופיעה גם במספר פרקים של העונה השניה וב”ג’סיקה ג’ונס”, שם הכירה את לוק ואת כוחותיו. יתכן שפה שוב יהיה לה תפקיד מרכזי יחסית, אך זה לא בטוח. מה שבטוח זה שהיא, נכון לעכשיו, החוליה החזקה ביותר שמחברת בין דמויות מארוול/נטפליקס השונות, ומסייעת בבניית העולם הקוהרנטי שיוביל למיני-סדרת “המגנים” (Defenders) שצפויה לצאת לקראת סוף 2017.

העונה הראשונה של “לוק קייג'” תעלה לשידור ב-30  בספטמבר הקרוב, וכל הפרקים יהיו זמינים מיד לצפיה ישירה בשירות הצפיה של נטפליקס. אם להאמין לטריילר, היא תהייה רוויה בתרבות אפרו-אמריקאית ומוזיקה שחורה, כיאה לסרטי ה”בלאקספלויטיישן” (Blacksploitation) מהם היא שואבת השראה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים