באיחור אופנתי: אלפא טלקום השיקה את ה-Huawei Mate 8 במחיר 2,799 שקלים

Huawei Mate 8

ללא כל אירוע השקה חגיגי, מסיבת עיתונאים או הודעה לעיתונות, השיקה יבואנית מוצרי וואווי בישראל מזה מספר שנים, אלפא טלקום, בארצנו הקטנה את סמארטפון השוק הגבוה Huawei Mate 8 במחיר של 2,799 שקלים. ההשקה מגיעה קרוב לשנה מאז נחשף המכשיר באופן רשמי עבור השוק הסיני בנובמבר 2015 וכשמונה חודשים מאז הוצגה גרסתו הבינלאומית במסגרת תערוכת CES 2016.

השקת המכשיר מתבצעת באופן שקט במיוחד, כאשר עמוד המוצר שלו צץ לפתע באתר היבואנית הרשמית, שם הוצמד לו המחיר המצויין מעלה. גם ברשתות מכירת הסמארטפונים אייבורי, באג ו-KSP, הופיע ה-Mate 8, אם כי שם מחירו נע בין 2,649 ל-2,699 שקלים והוא מגיע בצמוד ל-3 שנות אחריות מבית היבואנית הרשמית. עבור אלו מכם שיהיו מעוניינים לבצע רכישה דרך רשת KSP, מציינת החברה בעמוד המוצר כי בעת הרכישה בסניף תינתן הנחה נוספת.

מפרטו הטכני של ה-Huawei Mate 8 כולל מסך בגודל 6 אינץ’ וברזולוציית Full HD, מערכת על שבב מדגם Kirin 950 הכוללת 4 ליבות Cortex-A72 בתדר מקסימלי של 2.3GHz ו-4 ליבות Cortex-A53 בתדר של 1.8GHz, זיכרון RAM בנפח 3GB, סוללת 4,000mAh, רכיב אחסון בסך 32 גיגה-בייט ומצלמת 16 מגה פיקסל ראשית. אף המסך הענק, מימדי המכשיר אינם גדולים במיוחד: 157.1 מ”מ אורך, 80.6 מ”מ רוחב ו-7.9 מ”מ עובי.

צפו בוידאו – Huawei Mate 8 בפתיחת קופסה: 

בעת השקת גרסתו הבינלאומית של המייט 8 תמחרה וואווי את המכשיר ב-599 אירו (כ-2,550 שקלים) לדגם הבסיסי, הזהה לזה שנמכר בישראל, כך שלמראית העין לא מדובר במחיר גבוה במיוחד. אך בהתחשב בעובדה שעברו שמונה חודשים מאז השקתו בעולם וכיום ניתן להשיגו במחיר הנע סביבות 1,800 שקלים לפני מסים (דרך אמאזון ואיביי) – לא מדובר בעסקת השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים