אז אמרו: Desire HD מריץ את Sense 3.0 הודות למפתח מפורום XDA

חברת HTC דאגה לציין כי גרסת ה-Sense 3.0 החדשה אשר גרמה לרבים מאיתנו להישאר פעורי פה, לא תגיע למכשירים הישנים יותר של החברה. אולם נדמה כי ההצהרה הייתה בעצם רק התגרות במפתחים המוכשרים מפורום XDA-Developers, אשר היה ברור כי ברגע שה-ROM של ה-HTC Sensation יודלף הם יעבדו עליו במלוא המרץ. היום אנחנו זוכים לראות בוידאו גרסה ראשונית מאוד של ROM עם ממשק ה-Sense 3.0 המיועד למכשיר ה-Desire HD, אשר היה במשך תקופה ארוכה מכשיר הדגל של HTC באיזורנו.

ניתן לראות בוידאו כי ה-Desire HD מריץ את הרום של ה-Sensation ללא בעיה, זאת אפילו שכמעט ולא נעשו התאמות מיוחדות לטענתו של המציג. החלוץ האחראי לתוצר המהיר הוא משתמש העונה לכינוי capychimp, אשר מבטיח כי הוא ממשיך לעבוד על הרום במלוא המרץ על מנת שהכל יעבוד ורזולוציית המסך תותאם מ-qHD ל-800X480 של ה-Desire HD. (וידאו נוסף ומפורט בכתבה המלאה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים