קרבות ענק על המסך הקטן: Rome: Total War מגיע במלואו לאייפד

Rome: Total War

חברת Feral Interactive המתמחה בהמרת משחקים למערכות מק (Mac) ולינוקס, הודיעה בסוף השבוע האחרון שתביא את כותר האסטרטגיה Rome: Total War המקורי לאייפד.

משחקי Total War הם משחקי אסטרטגיה יוצאי דופן, המפותחים על ידי Creative Assembly ומופצים על ידי סגה (Sega). הם משלבים שני ממשקים עיקריים: אחד הוא ממשק הניהול, בו עלינו לנהל ולבנות את האימפריה שלנו במצב תורות, והשני הוא ממשק המלחמה, בו עלינו לנהל קרבות-ענק בזמן אמת. המשחקים מתרחשים בתקופות היסטוריות אמיתיות, למעט Warhammer: Total War, המשחק האחרון בסדרה המתרחש במערכת עולם פנטזיה אפל.

Rome היה המשחק השלישי של Total War שיצא ב-2004, ועד היום נחשב לאחד המשחקים המוצלחים ופורצי הדרך בסדרה. גרסת האייפד תאפשר לנו לחזור לקרבות-הענק ההיסטוריים עם ממשק מגע נוח ואינטואיטיבי, ולקחת אותו אתנו לכל מקום, מה שלא התאפשר עד עתה עם משחקי Total War הכבדים יחסית.

המשחק כבר מותאם ברובו להרגלי משחק של שחקני מובייל: Rome: Total War מאפשר לעצור את הקרבות בזמן-אמת בכל רגע נתון. עם זאת, Feral Interactive מבטיחה חוויה נוחה אף יותר, עם שמירות אוטומטיות המתרחשות במהלך כל קרב ומאפשרות לנו לחזור לאמצע הקרב – גם אם נאלצנו להפסיק לשחק בפתאומיות ולסגור את המכשיר.

הגרסה לאייפד תכלול את כל משחק הבסיס, עם אפשרות לשחק בכל 11 הסיעות השונות שבו (שלוש משפחות רומיות ועוד שמונה עמים אירופאים וים-תיכוניים שונים). מה שלא כלול בגרסה זו היא ההרחבה, Barbarian Invasion, או משחק הספין-אוף Alexander. לא ידוע כרגע אם גרסאות אלה יהיו זמינות בעתיד.

לא הוכרז עדיין תאריך יציאה ספציפי לגרסת האייפד של המשחק, אך לדברי סגה המשחק צפוי לצאת בסתיו הקרוב, כלומר ממש בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים