אלו לוחמי For Honor: הכירו את הויקינגים, הסמוראים והאבירים מקרוב

לכבוד תערוכת Gamescom המתרחשת בקולון (Cologne) שבגרמניה, Ubisoft שחררה טריילר חדש לאחד המשחקים הבאים שלה, For Honor.

For Honor הוא משחק מרובה משתתפים בו שחקנים ילחמו זה בזה. השחקנים יתחלקו לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה תייצג אחת מתוך שלוש סיעות: “הליגיון” (The Legion), אבירים אירופאיים אציליים, “הנבחרים” (The Chosen), סמוראים יפנים מיומנים, ו”ילידי המלחמה” (The Warborn), ויקינגים עזי נפש וצמאי דם.

הקרבות יתנהלו בצוותים קטנים יחסית, אך לשחקנים האנושיים יתלוו גם חיילים שישלטו על ידי המחשב ויהוו הסחת דעת ובשר תותחים. יהיה על השחקנים לפלס את דרכם אל חברי הצוות היריב, ולחסל אותם אחד אחד בדו-קרב מהיר וקטלני, שבשבילו פותחה מערכת קרב מתוחכמת המכונה “אמנות הקרב” (The Art of Battle).

סמוראים, ויקינגים ואבירים
סמוראים, ויקינגים ואבירים

הטריילר מציג כל אחד מהעמים הללו מקרוב, עם דגש על כלי הנשק, השריונות וסגנונות הלחימה השונים שלהם. מעבר לשוני בין הקבוצות, ניתן לראות גם שבתוך כל קבוצה יהיה מגוון רחב של לוחמים שונים. שחקנים יקבלו אפשרות לעצב בעצמם את הלוחמים שלהם, ולבחור כיצד הם יראו, מה יהיה מינם, ואיזה ציוד יהיה להם. יחד עם מערכת כישורים (Feats) שניתן יהיה לרכוש במהלך המשחק, כל שחקן יוכל לפתח סגנון לחימה ייחודי לו בתוך הקבוצות בהן הוא ישחק.

For Honor צפוי לצאת ב-14 לפברואר בשנה הבאה. ניתן יהיה לשחק בגרסת הפיתוח (אלפא) של המשחק כבר ב-15 לספטמבר, וההרשמה כבר החלה. הוא יהיה זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ומחשבים אישיים מבוססי Windows.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים