הוכרז: Meizu Mix – שעון אנלוגי חכם עם סוללה שתספיק ל-240 ימים

Meizu Mix – השעון החכם הראשון מבית מייזו

לאחר מספר דיווחים ושמועות בנושא שליוו אותנו במהלך השבועות האחרונים, הכריזה היום (ה’, 18.8) יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו על השעון החכם הראשון איי פעם בייצורה, הוא ה-Meizu Mix. את השעון משיקה היצרנית באופן בלעדי בסין, ומבצעת זאת לאט ובזהירות במסגרת פרוייקט מימון המונים חדש באתר מימון ההמונים הסיני Taobao.

ראשית, נדגיש כי אף שהיצרנית מתייחסת אל ה-Mix כשעון חכם לכל דבר, הוא למעשה מהווה כשעון אנלוגי (אינו כולל מסך LCD או AMOLED דיגיטלי), המשלב עימו מספר פיצ’רים שהופכים אותו לשעון חכם. בהתאם לכך, לא יהיה באפשרות משתמשיו להחליף מסכי שעון ולשנות את התצוגה הסטנדרטית, אם כי בחלקו הקדמי נמצא נורית LED קטנטנה שתספק אינדיקציה למצבים שונים (התראות המתקבלות בסמארטפון וכד’).

את מסך השעון הסטנדרטי מקיף מבנה מתכת מלא, שיהיה זמין בצבעים שחור או כסוף, כאשר גודל השעון הכולל יהיה 42 מ”מ. רצועות השעון יגיעו בשלושה דגמים שונים: הדגם הראשון והזול ביותר עשוי מבד כותנה דנים (Denim) ממנו עשויים מכנסי ג’ינס, הדגם השני יגיע עם רצועה עשוייה מעור ואילו הדגם השלישי יציע רצועת מתכת.

כמו כן, יכיל ה-Mix פיצ’רים שהופכים אותו לשעון חכם, ביניהם: רכיב רטט שיספק למשתמשים משוב עבור התראות שונות מהסמארטפון שלהם, קישוריות בלוטות’ 4.0, עמידות במים עד 30 מטרים, ג’יירוסקופ, מד תאוצה וסוללת 270mAh שתספיק למשך לא פחות מ-240 ימים (קרוב ל-8 חודשים) תחת טעינה אחת בלבד. השעון החכם של מייזו יעבוד באופן ישיר מול אפליקציית החברה לסמארטפון, ויאפשר ניטור אחר פעילותו הגופנית של המשתמש, ספירת צעדים, מרחקי ריצה ועוד.

ה-Meizu Mix צפוי להגיע ללקוחות הראשונים בין החודשים ספטמבר לאוקטובר, כאשר מחירו יעמוד על 999 יואן סיני (כ-570 שקלים) לדגם עם רצועת הדנים, 1,299 יואן סיני (כ-745 שקלים) לדגם עם רצועת העור ו-1,499 יואן סיני (כ-860 שקלים) לדגם עם רצועת המתכת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים