דיווח: משחקי Assassin’s Creed מהדור הקודם יגיעו ל-PS4 ול-Xbox One

נראה כי כמה ממשחקי Assassin’s Creed הוותיקים יותר, בהם מככב אציו (Ezio), יעשו את דרכם לקונסולות החדשות – ה-PlayStation 4 וה-Xbox One. כך עולה מדיווח של כמה גופי עיתונות גיימינג.

הדיווח מבוסס על הדלפה של הוועדה לדירוג תכנים בקוריאה, שאחראית בין היתר על בדיקה ודירוג של תכני גיימינג המגיעים או עתידים להגיע למדינה. עבודתה של הוועדה חושפת לעתים לציבור משחקים שעדיין לא הוכרזו, ונראה כי הפעם היא נדרשה לדרג אוסף חדש של משחקי Assassin’s Creed שיעשה את דרכו לקונסולות המשחק החדשות – PlayStation 4 ו-Xbox One.

שמו של האוסף הינו “Assassin’s Creed: Ezio Collection” (האוסף של אציו) ויכלול את המשחקים Assassin’s Creed 2, Assassin’s Creed Brotherhood ו-Assassin’s Creed Revelations, שלושת המשחקים המתמקדים במתנקש אציו. טרילוגיה זו יצאה על מכשירי הדור הקודם, ה-PlayStaiton 3 ו-Xbox 360, בנוסף למחשב האישי. סיפורו של אציו מסתיים בסרט הקצר Assassin’s Creed: Embers, שבתקווה יכלל גם כן באוסף החדש.

Assassin’s Creed 2 ו-Assassin’s Creed Brotherhood נחשבים בקרב קהל הגיימרים לשניים מהמשחקים הטובים ביותר בסדרה עד כה, ועל כן מדובר בחדשות טובות למעריצי הסדרה. סביר להניח כי הגרסאות המחודשות יציגו גם שדרוג גרפי משמעותי, כפי שנהוג באוספים והוצאות מחודשות מעין אלו.

לא ידוע עדיין מתי האוסף החדש צפוי להגיע, אולם סביר להניח כי נשמע פרטים נוספים בעת הקרובה. השנה Ubisoft חרגה ממנהגה ולא תוציא משחק Assassin’s Creed חדש, כך ששחרור מחודש של משחקים קודמים בסדרה נשמע כתוכנית סבירה לחלוטין. Ubisoft, נכון לעת עתה, לא אישרה או הכחישה את הדיווחים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים