הודלף: שיאומי תקיים אירוע הכרזה ב-25 באוגוסט; עשויה לחשוף סמארטפונים חדשים ושעון חכם

Xiaomi Redmi Note 4 כפי שדלף

שיאומי (Xiaomi), אחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות ביותר בעולם, עשויה לערוך אירוע הכרזה ביום חמישי, ה-25 באוגוסט, ובו תחשוף את צמד מכשירי שוק הביניים Xiaomi Redmi Note 4 ו-Redmi Note 4, כמו גם את השעון החכם הראשון מבית ייצורה. כך על פי טיזר חדש שדלף לרשת במהלך סוף השבוע האחרון.

מתוך הטיזר המודלף לא ניתן להסיק פרטים רבים אודות האירוע, מלבד מועד קיומו וכי יתרחש בשיתוף פעולה יחד עם מפעילת הסלולר הגדולה ביותר בסין (ובעולם), China Mobile. עם זאת, בתזמון לא פחות ממושלם מצא דרכו אל הרשת מפרטם הטכני של צמד הסמארטפונים החדשים בייצור שיאומי, זאת בחסותו של אתר משרד התקשורת הסיני TENNA. ראשון מבין השניים הוא ה-Xiaomi Redmi Note 4, אשר על פי האתר יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית 1080P, כאשר את כוח העיבוד שלו תספק מערכת השבבים Helio X20.

Xiaomi Redmi Note 4 כפי שדלף
Xiaomi Redmi Note 4 כפי שדלף

מערכת על שבב זו מציעה למשתמשיה 10 ליבות עיבוד מדגמים שונים בתדר מקסימלי של 2.0GHz, יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T880 וזיכרון RAM בנפח 2 או 3 גיגה-בייט המצוותים לרכיב אחסון בנפח 16 או 64 גיגה-בייט, בהתאמה. נוסף על כך, יציע המפרט סוללת 4,000mAh ומצלמות ברזולוציית 13 ו-5 מגה פיקסל עבור החיישן הראשי והמשני, בהתאמה. מערכת ההפעלה שתרוץ עליו היא אנדרואיד 6.0.1 מרשמלו. מימדיו ימדדו ב- 151 מ”מ אורך, 76.3 מ”מ רחב ו-8.54 מ”מ עובי.

אריזת ה-Redmi Note 4 (הדלפה)
אריזת ה-Redmi Note 4 (הדלפה)

המכשיר השני הוא ה-Xiaomi Redmi 4, ועל פי TENNA יציע זה מסך Full HD בגודל 5 אינץ’, פלטפורמת עיבוד לשוק הביניים מדגם Helio P10, זיכרון RAM בנפח 3GB, סוללה בעלת קיבולת 4,000mAh וצמד מצלמות ברזולוציית 13 ו-5 מגה פיקסל עבור המצלמה הראשית והמשנית, בהתאמה. מימדי המכשיר יעמדו על 141.3 מ”מ אורך, 69.6 מ”מ רוחב ו-8.9 מ”מ עובי.

נוסף על הדברים הללו, שמועה חדשה שמצאה דרכה אל הרשת גם היא במהלך הסופ”ש מעידה כי שיאומי תחשוף עוד החודש את השעון החכם הראשון בייצורה. בשלב הנוכחי לא ברור מתי בדיוק תבחר היצרנית לחשוף את השעון, אך במקרה שהטיזר המודלף אכן מציג את תמונת המצב האמיתית, עשויה הענקית הסינית להציג באופן רשמי את השעון כבר בהמשך השבוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים