שינוי בתכניות: מייזו עשויה להכריז על ה-Meizu Pro 7/Pro 6 Plus ב-13 לספטמבר

Meizu Pro 7 / Meizu Pro 6 Plus Meizu Pro 7 / Meizu Pro 6 Plus

טיזר חדש שמוצא דרכו אל הרשת מעיד: מייזו תערוך אירוע הכרזה ביום שלישי, ה-13 בספטמבר, ובו תחשוף את סמארטפון הדגל הבא לסדרת הפרו, שייקרא באחד מן השמות Meizu Pro 7 או Meizu Pro 6 Plus. זאת בניגוד לטיזר קודם שדלף לרשת וציין כי זה יוכרז ב-3 לחודש, אם כי שני הטיזרים מציגים כיתוב זהה: Pro Than Pro, מה שמעיד על כך שהמכשיר שיוכרז במהלך האירוע אכן יהווה לספינת דגל אמיתית.

Meizu Pro 6 Plus Pro 7 Event Teaser

יחד עם זאת, שמועה חדשה שצצה ברשת במהלך היממה האחרונה חושפת כי מייזו תבחר להכריז על שתי גרסאות שונות של המכשיר. הראשונה מביניהם תהא בדיוק בהתאם לשמועות, בעודה מציעה מסך 2K מסוג Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ’ ובתצורת Edge הקמור מימין ומשמאל. הגרסה השניה, על פי השמועה, תציע מסך שטוח סטנדרטי, גם הוא בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית 2K.

הצצה לאחור

כמו כן, נמסר שה-Pro 7/Pro 6 Plus יוצע ב-2 מערכי זיכרון שונים: האחד עם 4GB RAM ורכיב אחסון בסך 32GB, בעוד השני מציע 6GB RAM יחד עם 64GB זיכרון אחסון. באמצעות זה, ויחד עם אלמנטים נוספים במפרטו, יהיה מסוגל המכשיר להתחרות ראש בראש מול ה-Galaxy Note 7 של סמסונג וכן סדרת ה-Xiaomi Mi Note 2 שצפויה להפוך רשמית בקרוב מאוד.

את יכולות העיבוד של המכשיר תספק מערכת על שבב בייצור סמסונג מדגם Exynos Octa 8890 הכוללת 4 ליבות Mongoose עוצמתיות לביצועים האינטנסיביים ביותר, 4 ליבות Cortex-A53 לביצועי היום-יום ואת המאיץ הגרפי Mali-T880. שאר המפרט יכיל סוללת 3,500mAh, מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 12 מגה פיקסל וכן מצלמת 5 מגה פיקסל משנית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים