מכשיר ה-Samsung Z2 מבוסס מערכת ההפעלה Tizen נחשף בתמונות

Samsung Z2

המכשיר הבא של סמסונג שיגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה טייזן (Tizen) צפוי להיחשף מחר (ג’) בהודו. אף שסמסונג כבר השיקה את דגם ה-Samsung Z3 באוקטובר של השנה שעברה, עושה רושם כי המכשיר הבא המבוסס טייזן יזכה לשם Samsung Z2. כבר מספר חודשים שנחשף המכשיר שוב ושוב דרך דיווחים, תמונות ואף וידאו, כך שלא נשאר עוד ספק כיצד ייראה ומה יכלול מפרטו הטכני.

התמונות החדשות, אשר נחשפות על-ידי אתר GalaxyClub, מעידות כי לא מדובר במכשיר דגל. מבנהו שמנמן ויחס הגוף-מסך במכשיר מזכיר דגמים ישנים למדי שלא ראינו מזה שנים, זאת תוך שילוב שוליים רחבים מכל צידי המסך. בגבו ניתן למצוא עדות לשינויי העיצוב שעברו מכשיריה של סמסונג בשנים האחרונות, כאשר גב המכשיר מקבל קימור בשני צידיו.

מפרטו הטכני של המכשיר צפוי לכלול מסך 4 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה באיכות WVGA בפריסה של 480×854 פיקסלים, מעבד מרובע ליבות בתדר 1.5GHz, זיכרון עבודה בנפח 1GB RAM, אחסון בנפח 8 גיגה-בייט, מצלמת 5 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת VGA קדמית, סוללת 1,500mAh ותמיכה ברשת דור רביעי (4G), לראשונה עבור מכשיר מבוסס טייזן.

סמסונג שמה יהבה על מערכת ההפעלה טייזן לפני מספר שנים, ככל הנראה מתוך מטרה ליצור מערכת שתתחרה באנדרואיד ותהווה עבורה כפלטפורמה המשמשת כחלופה עתידית למערכת של גוגל. הגרסה של טייזן לסמארטפונים טרם ראתה פריצה משמעותית לתוך המיינסטרים והפכה בשנים האחרונות למערכת של סמסונג בעיקר עבור שווקים מתפתחים. לעומת זאת, סמסונג אימצה את טייזן גם במוצרים אחרים, וניתן למצוא אותה כיום בכל דגמי הטלויזיות החכמות החדשות של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים