וידאו טיזר ראשון חושף את יכולות ריבוי המשימות של אנדרואיד 7 במכשיר ה-LG V20

טיזר אנדרואיד 7 ל-LG V20 (תמונה: LG) טיזר אנדרואיד 7 ל-LG V20 (תמונה: LG)

ביום שלישי בשבוע הבא תחשוף LG הדרום קוריאנית את מכשיר הדגל V20, יורשו של ה-V10 שהושק בסוף השנה שעברה עם שתי בשורות מעניינות: צג מגע נפרד המיועד להתראות ולהפעלה מהירה של אפליקציות, ורכיב המרת אות (DAC) לשיפור חווית השמע. כעת, אחרי שכבר הודיעה על תאריך החשיפה – 6 בספטמבר, מציגה החברה וידאו טיזר ראשון המספק פרטים על יכולות ריבוי המשימות של הסמארטפון הבא בסדרה.

קטע הוידאו שפורסם בעמוד הטוויטר הרשמי של LG ארה”ב צולם לטענת החברה באמצעות הסמארטפון החדש, והוא מדמה את הצורך בריבוי המשימות של הסמארטפון שלנו לזה הדרוש לנו במטבח. החברה אמנם לא מראה לנו את התוצאה הסופית של הנוגט שניסתה המציגה להכין תוך כדי הצילום, אך ישנן כמה תכונות של הסמארטפון בהן היא מממש מתגאה. מרבית התכונות הללו מתאפשרות כמובן הודות למערכת ההפעלה אנדרואיד Nougat 7.0 המותקנת על ה-LG V20.

לפי הטיזר, סמארטפון ה-LG V20 יאפשר מענה להודעות טקסט ללא מעבר לאפליקציה הייעודית; צפייה בוידאו בחלונית קטנה תוך כדי שימוש באפליקציות אחרות; הקשה כפולה על המסך כדי לעבור במהירות וללא תפריטי משנה בין אפליקציות שהשימוש בהן תדיר; הפעלת שתי אפליקציות במקביל זו לצד זו; והתאמה אישית רחבה יותר של תפריט ההפעלה המהירה דרך וילון ההתראות.

סמארטפון ה-LG V20 יגיע עם מפרט שוק גבוה הכולל מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, מעבד מרובע ליבות על גבי ערכת השבבים Snapdragon 820, זיכרון RAM בנפח 4GB ורכיב אחסון בנפח 32 או 64 גיגה-בייט (או 6GB ו-128GB, בהתאמה, בגרסה יקרה יותר). מערך הצילום הראשי יורכב ככל הנראה משני חיישני צילום, ובנוסף, צפוי הסמארטפון להגיע כאמור עם צג משני ועם רכיב DAC מתקדם לשיפור איכות השמע.

אירוע ההכרזה על הסמארטפון החדש יתקיים באירוע מיוחד שתערוך החברה בסן פרנסיסקו ביום שלישי הבא, ה-6 בספטמבר. מועד השקתו אינו ידוע, אך בהתחשב בעובדה שבחברה מתגאים שזהו הסמארטפון הראשון שיגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד Nougat 7.0 ישירות מהקופסה, ניתן לצפות להשקה בארה”ב עוד לפני חודש אוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים