הוכרזו: Logitech M330 ו-M220 – זוג עכברי מחשב חרישיים

עכבר אלחוטי שקט Logitech M330 Plus עכבר אלחוטי שקט Logitech M330 Plus

ביי ביי לקליק: יצרנית אביזרי המחשב לוג’יטק (Logitech) הכריזה על זוג עכברי מחשב חרישיים העונים לשמות M220 Silent ו-M330 Silent Plus. שני העכברים הונדסו במיוחד על מנת שיפיקו רעש מינימלי בפעולתם.

כל מי שאי פעם ביקר בחלל משרדי גדול, וודאי התוודע לשאון הקליקים הבלתי הפוסק המופק מצבא של עכברי מחשב. העכברים החדשים של Logitech נלחמים בתופעה זו בדיוק, ושואפים להפוך אותה לנחלת העבר. מהנדסי החברה חקרו בדקדוק את הגורמים להפקת הצליל הטורדני, והינדסו עכבר חדש המספק את אותה תחושת הקלקה נעימה, אהובה ומוכרת – עם עשירית מהרעש. חיי הסוללה של העכברים החדשים מרשימים למדי ועומדים על שנתיים עבור ה-M330 ושנה וחצי עבור ה-M220.

העכברים החדשים מציעים חיבור אלחוטי אמין ואיכותי במרחק של עד 10 מטרים, כך שניתן להשתמש בהם גם במרחק מה מן המחשב אליו הם מחוברים. לטענת Logitech, העכברים תומכים במערכות ההפעלה Windows, macOS, Chrome OS או Linux – אך ככל הנראה יתמכו גם במערכות שלא צוינו דוגמת אנדרואיד. על מנת לתת משנה תוקף להישג ההנדסי המרשים שצברה, Logitech פנתה אל אגודת הפחתת הרעש (Noise Abatement Society) אשר אישרה כי העכברים עומדים בתקנות השקט שלה.

Logo_logitech_logo_300dpi

ה-M220 Silent יוצע לרכישה באוקטובר ויאלץ אתכם להיפרד מ-25 דולרים, בעוד שה-M330 Silent Plus יוצע לרכישה כבר בספטמבר בעבור 30 דולרים (כ-110 שקלים חדשים). בשלב זה לא ברור האם זוג העכברים החדשים יגיעו לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים