סמסונג מאשרת: שעון ה-Gear S3 יתמוך במכשירי האייפון

Samsung Gear S3 Samsung Gear S3

ביום רביעי האחרון, רגעים ספורים לפני שהחלה באופן רשמי תערוכת האלקטרוניקה IFA 2016, הכריזה סמסונג באופן רשמי על סדרת השעונים החכמים החדשה Gear S3, שכוללת את שני הדגמים Gear S3 Classic ו-Gear S3 Frontier. מעט לאחר ההכרזה אישר נציג רשמי של היצרנית הדרום-קוריאנית כי צמד השעונים החדשים יקבלו בעתיד תמיכה גם עבור מכשירי אייפון.

הודעת היצרנית אינה מגיעה כרעם ביום בהיר, שכן זו הודיעה גם בשנה שעברה כי דור השעונים החכמים הקודמים מבית ייצורה, Gear S2, יתמוך גם הוא על כל דגמיו במכשירי iOS. עם זאת, עד עתה ומאז הושקו השעונים והצמידים החכמים של היצרנית התומכים במכשירי האייפון, טרם הגיעה התמיכה למשתמשים ואפליקציית Gear Manager הרשמית מעולם לא מצאה דרכה לחנות ה-App Store.

למעשה, רק במהלך השבועות האחרונים החלה סמסונג בבחינת בטא לאפליקציה זו עבור משתמשי האייפון, כך שייתכן שכבר במהלך השבועות הקרובים תתקבל התמיכה בקרב כל משתמשי ה-Gear S2, צמיד ה-Gear Fit 2 וכמובן גם לשעוני ה-Gear S3 בעת שיושקו.

עד אז, נזכיר כי ה-Gear S3 Frontier ו-Gear S3 Classic בייצור סמסונג מציעים מפרט טכני דומה למדי לקודמם, הכולל: מסך Super AMOLED בגודל 1.3 אינץ’ ברזולוציית 360×360, מעבד כפול ליבה בתדר מקסימלי של 1GHz, זיכרון RAM בנפח 768MB, זיכרון אחסון בסך 4GB, עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68, סוללת 380mAh וכן חיישנים שונים בהם ג’יירוסקופ, מד תאוצה, חיישן תאורה, ברומטר ומד דופק. מערכת ההפעלה עליה הם רצים היא, כמובן, טייזן (Tizen).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים