הוכרזו: אוזניות Jabra Elite Sport – המון ספורט, אפס חוטים

אוזניות כפתור אלחוטיות מבית Jabra. יעשו שימוש בשבב של Qualcomm בדור הבא?

יצרנית הדיבוריות ג’אברה (Jabra) הולכת בדרכה של סמסונג ומכריזה על ה-Jabra Elite Sport, אוזניות אלחוטיות חסרות חוטים בעלות מד דופק מובנה. האוזניות החדשות משתייכות לטרנד החם ביותר בעולם האוזניות האלחוטיות, ומתקשרות אך ורק באמצעות חיבור Bluetooth – ללא חוטים כלל. Jabra טוענת שמד הדופק באוזניות מציע קריאה בדיוק גבוה של עד 90 אחוז לקבלת קריאה נכונה של מצב הלב בזמן הפעילות. האוזניות מסוגלות למדוד גם את קצב תעבורת החמצן המקסימלי (VO2 Max) להערכת מצב הכושר הגופני של המתאמן.

על מנת להגן עליהן מפני הזיעה המופקת באימון, Jabra הפכה את האוזניות לעמידות בפני מים ואבק בתקן IP67 (עד מטר של מים במשך חצי שעה). העמידות הזו מגובה באחריות מרשימה של שלוש שנים כנגד נזקי זיעה. כיוון שמדובר באוזניה כה קטנה, חיי הסוללה מצומצמים למדי ועומדים על שלוש שעות שימוש בלבד בניגון רציף של מוזיקה.

Jabra-Elite-1

ה-Elite Sport מסוגלות לפעול גם כדיבורית איכותית בעלת שני מיקרופונים, אחד לביצועי השיחה ואחד לסינון רעשים. הן מסוגלות לעבור באופן אוטומטי לאוזן בה יש פחות רעשי רקע. האוזניות מתחברות אל אפליקצייה נלווית הזמינה למערכות iOS ו-Android, בה יוצגו נתונים דוגמת קצב הלב, Vo2 Max, מסלול האימון, זמן האימון, קלוריות שנשרפו ועוד.

האוזניות החדשות יוצעו לרכישה בארה”ב החל מה-30 באוקטובר במחיר התחלתי של 250 דולר (כ-940 שקלים). בשלב זה לא ברור האם יגיעו גם אל ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים