דיווח: סדרת הדגל Xiaomi Mi Note 2 תיחשף ב-24 בספטמבר

Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה) Xiaomi Mi Note 2 (הדלפה)

אחת מענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הבולטות ביותר בשוק הסיני בשנים האחרונות, שיאומי, תחשוף את סדרת מכשירי הדגל הבאה בייצורה, Xiaomi Mi Note 2, במסגרת אירוע הכרזה אותו תערוך בתאריך ה-24 בספטמבר, כך עולה מתוך טיזר חדש שמצא דרכו אלינו דרך הרשת החברתית הסינית Weibo.

Xiaomi Mi Note 2 Event

בטיזר המודלף לא נכתבו פרטים רבים אודות המכשיר, זאת מלבד שמו שנכתב בגדול וכן התאריך בו ייחשף. יש לציין כי הדלפה זו מגיעה שבועות ספורים לאחר שהועלו ההשערות כי הכרזת הסדרה תתרחש ב-5 בספטמבר וכן תקופה לא ארוכה לאחר הדלפות קודמות שטענו כי הדבר יתרחש בחודש אוגוסט שחלף – שני תרחישים שכפי שכולכם בוודאי יודעים, מעולם לא קרו.

בהתאם לכך, יש להתייחס לדברים בזהירות הנדרשת וכמובן לקוות כי כיום, למעלה משנה וחצי לאחר שהוכרזה סדרת ה-Mi Note לראשונה, תחליט שיאומי סוף כל סוף לחשוף את ממשיכת דרכה עוד החודש.

ה-Xiaomi Mi Note 2, כפי שדווח אינספור פעמים במהלך החודשים האחרונים, יגיע למשתמשיו באחת מגרסאותיו עם מסך 2K בגודל 5.7 אינץ’ הקמור מימינו ומשמאלו (בדומה למכשירי ה-Edge של סמסונג), תוך שהוא מבצע שימוש במסגרת מתכתית וגב זכוכית קמור, כאשר שאר הגרסאות צפויות להציע מסך שטוח סטנדרטי.

מלבד זאת, עשוי המכשיר לשלב את אחת ממערכות השבבים Snapdragon 821 או Snapdragon 820, זיכרון RAM בנפח 4/6 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי הנע בין 32 ל-128 גיגה-בייט ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים