מנכ”לית איידיגיטל: ה-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus יושקו בסוף ספטמבר, ומה יהיה המחיר?

סדרת האייפון 7 (תמונה: Apple) סדרת האייפון 7 (תמונה: Apple)

ביום רביעי האחרון הכריזה אפל על צמד מכשירי הדגל שילוו אותה לשנה הקרובה, הם ה-Apple iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus. וכעת, פחות מיומיים לאחר מכן, מוסרת מנכ”לית איידיגיטל, יבואנית מוצרי אפל בישראל, כי זו תנסה להשיק את צמד המכשירים החדשים כבר בסוף חודש ספטמבר ועד לתחילת חודש אוקטובר הקרוב – משמע במהלך שלושת השבועות הקרובים.

את הדברים מסרה מנכ”לית החברה, איילת צרפתי-רוזן, במסגרת ראיון שהעניקה אמש (ה’, 8.9) ל”תוכנית הבוקר של קשת”, שם אמרה “האמת שעוד לא קיבלנו תשובה רשמית מאפל, אנחנו מנסים שלאיידיגיטל זה יגיע בסוף ספטמבר אולי תחילת אוקטובר, אנו מאוד מקווים“. במקרה שאכן השקת האייפון 7 ו-7 פלוס תתרחש במהלך השבועות הקרובים, תהא זו לאחת מן השקות האייפונים המהירות ביותר בתולדות הסדרה בישראל. בשנה שעברה הושקו מכשירי האייפון בישראל למעלה מחודש לאחר הכרזתם הרשמית.

אייפון 7 פלוס (תמונה: Apple)
אייפון 7 פלוס (תמונה: Apple)

בהמשך הראיון נשאלה רוזן בעניין מחירי ה-iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus בישראל, וציינה כי אף שאפל טרם העבירה אל איידיגיטל את תמחור המכשירים, אלו צפויים לקבל תג מחיר הזהה לסדרת ה-6S. מה משמעות הדבר? ובכן, אם נתייחס למחירים שהוצגו בשנה שעברה, צפוי ה-iPhone 7 בדגם הכולל 32 גיגה-בייט אחסון לעמוד למכירה (בחנויות איידיגיטל) עבור מחיר 3,750 שקלים, בעוד דגם ה-iPhone 7 Plus יוצע למכירה עם רכיב אחסון בנפח זהה עבור כ-4,350 שקלים.

בינתיים, אגב, החלו חנויות פרטיות בודדות להציע את צמד המכשירים למכירה, ביניהם נמנת רשת iShare, שמנצלת את התזמון ותציע את ה-iPhone 7 למכירה במחיר התחלתי של לא פחות מ-4,599 שקלים לדגם הבסיסי. את ה-iPhone 7 Plus תמכור הרשת עבור מחיר של 5,499 שקלים, גם כאן עבור הדגם הבסיסי. שני הדגמים יחלו להגיע למשתמשים רק זמן מה לאחר שתחל אפל עצמה את מכירתם הרשמית בשבוע הבא, החל מה-16 בספטמבר.

אין ספק שמדובר במחירים גבוהים על גבול הבלתי הגיוניים, זאת כפי שמתבצע מדי שנה ע”י מגוון נרחב של חנויות פרטיות המייבאות את המכשיר בייבוא מקביל, אבל מי שרוצה את האייפון ראשון כנראה יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר – ולזה קוראים שוק חופשי. ב-iStore, חנות מוצרי אפל שהכריזה גם היא על מחירי האייפונים החדשים, שומרים על שפיות ומודיעים כי אלו יוצעו במחיר התחלתי של 3,649 שקלים לדגם האייפון 7 הבסיסי ו-4,249 שקלים לדגם האייפון 7 פלוס הבסיסי.

צפו בראיון המלא של איילת רוזן, מנכ”לית איידיגיטל:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים