דיווח: The Last Guardian נדחה לחודש דצמבר עקב ריבוי באגים

נראה כי המשחק The Last Guardian הופך להיות אחד השמות החמקמקים ביותר בתעשיית המשחקים. המשחק, שהיה אמור לצאת ב-25 לאוקטובר השנה, נדחה כחודש וחצי ל-6 בדצמבר. יוצרי המשחק מדווחים כי הסיבה העיקרית לדחיה הינה כמות באגים בלתי צפויה שיש להתגבר עליהם טרם שחרור המשחק לחנויות. בנוסף, הובטח כי נזכה לראות קטעים נוספים מהמשחק טרם ההשקה.

The Last Guardian נמצא בפיתוח מאז 2007, ועורר את תאבונם של גיימרים רבים. במשחק הוצגה מערכת יחסים בין ילד ובין בעל חיים בשם טריקו, ייצוג אדיר מימדים ופראי, אך אינטלגנטי. המשחק חוקר את הקשר המרתק שבין הדמויות, שנאלצות לסמוך זה על זו כדי לשרוד בעיר אקזוטית נטושה. הפרשי המימדים בין הילד והחיה הענקית באים לידי ביטוי גם במשחקיות, כאשר הילד מסתמך על כוחו ומימדיו של טריקו במצבים מאתגרים, וטריקו מסתמך על זריזותו של הילד ויכולתו להסיר מכשולים מהדרך.

אחרי הופעה מוצלחת ב-E3 בשנת 2009, The Last Guardian נעלם מהרדאר למשך למעלה מחצי עשור. ב-2015, בתערוכת E3, המשחק הופיע שוב ונראה כי החזון המקורי נשמר ברובו. יוצר המשחק, Fumito Ueda, ידוע בעבור פרויקטים קודמים ומוערכים שהוציא תחת ידו, כמו Shadow of the Colossus ו-Ico. אם שיחקתם במשחקים אלו, תדעו כבר למה לצפות – ובמיוחד, להתכונן לסוף שאינו בהכרח משמח.

המשחק יגיע ל-PlayStation 4 ב-6 לדצמבר בארצות הברית, וב-7 לדצמבר באירופה. גיימרים בבריטניה ייאלצו לחכות עוד כמה ימים עד להשקת המשחק ב-9 לדצמבר. המשחק הינו אקסלוסיבי ל-PlayStation 4 ולא צפוי לצאת על גבי פלטפורמות נוספות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים