Angry Birds Magic – גרסה בלעדית למכשירי Nokia C7

מרגישים שהמשחק הפופולארי Angry Birds כבר לא מאתגר כמו פעם? חכו שתשמעו על גרסת ה-Magic שהוכרזה אתמול על ידי חברת Rovio המפתחת את המשחק. הגרסה החדשה תעשה שימוש בשבב ה-NFC ולכן תיועד באופן בלעדי עבור ה-Nokia C7 בו נמצא שבב פעיל שכזה.
.
הגרסא החינמית של Angry Birds Magic תכלול עשרים שלבים, כשרק חמישה מהם יהיו פתוחים מלכתחילה. בכדי לפתוח חמישה שלבים נוספים, יהיה צורך להיפגש עם שחקן Magic נוסף ולהצמיד בין שני המכשירים, כך ששבבי ה-NFC יזהו אחד את השני. בגרסה בתשלום שעדיין נמצאת בשלבי פיתוח, יתבצע שימוש יצירתי יותר בשבב, לטענתה של Rovio.

במידה ולא תצליחו לאתר אדם המחזיק ב-Nokia C7 עם שבב NFC פעיל, תוכלו לנסות את מזלכם באיתור רמזים לפתיחת שלבים שנוקיה תפזר במספר לא מועט של מקומות (טרם נמסרו פרטים מדויקים). כאמור, התקנת גרסת ה-Magic תתאפשר אך ורק על מכשירי Nokia C7 (ועל מכשירי נוקיה עתידיים שיצוידו בשבב NFC) והיא אף תגיע באופן מובנה על גבי עדכון התוכנה Anna.

מה דעתכם על המהלך המשותף של Nokia ו-Rovio? האם הרעיון השיווקי יעזור במכירת דגם ה-C7 של נוקיה (שרק לאחרונה הושק בארה”ב תחת השם Nokia Astound)? בכתבה המלאה – סרטון הדגמה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים